• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
یکشنبه 9 مهر 1402
کد مطلب : 204462
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/ElygY
+
-

جهان مقاومت

تقلای تل‌آویو برای بازگرداندن نیروهای ذخیره
افسران ارشد در نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی در حال برگزاری دیدارهای شخصی با خلبانان و نیروهای ناوگان هوایی هستند در اعتراض به تضعیف دستگاه قضایی، خدمت خود را در نظام متوقف کرده‌اند و تلاش دارند آنها را متقاعد کنند که تداوم غیبت‌شان، توانمندی‌ها و شایستگی‌های نیروی هوایی را به مرزی بی‌بازگشت خواهد رساند. به گزارش هاآرتص، شمار خلبانان و نیروهای ناوگان هوایی که فعالیت خود را به حالت تعلیق درآورده‌اند به 230 نفر می‌رسد.

بشار اسد: بدون دخالت خارجی، مشکلات سوریه چند ماهه حل می‌شود
رئیس‌جمهور سوریه تأکید کرد: اگر دخالت خارجی را حذف کنیم، مشکل سوریه نه ظرف چند سال بلکه ظرف چند ‌ماه قابل حل است. به گزارش سانا، وی همچنین افزود: چین امروز «نقش بسیار مهمی در سطح جهانی ایفا می‌کند و از طریق نقش سیاسی‌اش در شورای امنیت، کنار سوریه ایستاده است.»

اعتراض به استاد صهیونیست در کنفرانس علمی تونس
رئیس دانشگاه «صفاقس» تونس توضیحاتی را درخصوص جنجال بر سر مشارکت یک استاد صهیونیست در یک کنفرانس علمی در کشورش که یک سال پیش برگزار شده بود، ارائه داد. به گزارش خبرگزاری فلسطینی «سما» عبد‌الواحد المکنی، تصریح کرد که عدم‌اطلاع‌رسانی این دانشگاه درخصوص تابعیت صهیونیستی این استاد  یک «اشتباه و لغزش»  بود.

نگرانی مقام نظامی صهیونیست‌ از دوقطبی  شدن ارتش
«هرتزی هالوی»، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی، به درگیری‌های داخلی تل‌آویو واکنش نشان داد و درباره احتمال تسری‌یافتن شکاف و دوقطبی‌ شدن‌های داخلی به نهادهای نظامی، ابراز نگرانی کرد. طبق گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، هالوی تأکید کرد: شکاف سیاسی کنونی اسرائیل، در تشکیلات نظامی عمیق‌تر خواهد شد و تفرقه به درون خود ارتش نیز سرایت خواهد کرد و این خطرناک است. رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم اشغالگر گفت: تداوم حمله به رهبران، افسران و سربازان ارتش اسرائیل، موضوعی بسیار خطرناک است.

این خبر را به اشتراک بگذارید