• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
یکشنبه 9 مهر 1402
کد مطلب : 204461
+
-

جهان‌نما/خشم معترضان فرانسوی علیه عملکرد پلیس


در جریان ناآرامی گروهی از معترضان در فرانسه علیه خشونت پلیس، بخشی از معترضان به پلیس این کشور حمله ور شدند. اگرچه این اعتراضات مربوط به یک هفته پیش است، اما تصاویری که در آن معترضان به پلیس حمله می‌کنند، به تازگی منتشر شده است. براساس این تصاویر، تظاهرات‌کنندگان شروع به پرتاب سنگ و بطری به سمت خودروی پلیس کرده و برای شکستن شیشه ماشین پلیس تلاش کردند.

کاروان 2کیلومتری نفت‌های سرقت شده از سوریه

ویدئوی جدیدی نشان می‌دهد که یک کاروان آمریکایی به طول تقریبی 2کیلومتر، نفت سوریه را در نزدیکی قامشلی غارت کرده و به سمت گذرگاه مرزی سمالکا حرکت می‌کند و به کردستان عراق می‌رود. سوریه‌ ماه گذشته با ارسال نامه‌ای به دبیر کل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت، از این دو نهاد بین‌المللی خواست که در برابر این تجاوزات خصمانه و نقض اصول حقوق بین‌الملل و منشور سازمان ملل بایستند.

موش‌های بزرگ نیویورک و معضل بهداشت عمومی

ویدئویی از یک موش به بزرگی یک گربه در فروشگاهی در نیویورک، بار دیگر مباحث مربوط به بهداشت عمومی در آمریکا را برجسته کرده است. افزایش تعداد موش‌ها در نیویورک یکی از مهم‌ترین کلانشهرهای آمریکا نگرانی ساکنان این شهر را به‌دنبال داشته و شهرداری نیویورک اخیرا واحدی ویژه برای کاهش تعداد موش‌ها در این شهر ایجاد کرده است .

این خبر را به اشتراک بگذارید