• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
پنج شنبه 6 مهر 1402
کد مطلب : 204122
+
-

بارسلون شهر بی‌دفاع

شاگردان ژاوی خوب گل می‌خورند خوب گل می‌زنند

بارسلون شهر بی‌دفاع

بارسا تا هفته هفتم به‌اندازه فصل قبل تا هفته بیست‌وپنجم ‌گل دریافت کرده. خاویر آگیره باز هم از تیم‌های بزرگ امتیاز گرفت؛ این بار از بارسلونا. بارسا پس از کام‌بک جانانه اما ناحق مقابل سلتاویگو که شکست 2 بر صفر را به پیروزی 3 بر 2 تبدیل کرده بود، در زمین مایورکا به تساوی 2-2 قناعت کرد. بارسلونا پس از ۱۳‌سال به مایورکا امتیاز داد. تساوی ۲-۲ مایورکا و بارسلونا به معنی پاره‌شدن نوار ۱۱‌پیروزی پیاپی بلوگرانا مقابل رقیب بود. آخرین باری که مایورکا موفق به کسب امتیاز در برابر بارسا شده بود، به سال۲۰۱۰ و تساوی یک-یک برمی‌گشت. در این بازی یک‌پنالتی روی یامال نادیده گرفته شد و رومئو هم از بارسا باید اخراج می‌شد. وضعیت داوری لالیگا همچنان افتضاح است. بازی بعدی بارسا فرداشب مقابل سویا خواهد بود. تقابل سرخیو راموس با بارسلونا بزرگ‌ترین جذابیت این رویارویی است.
    با 2‌گلی که بارسا از مایورکا دریافت کرد، به آمار ضعیف ۸‌گل خورده در ۷‌بازی نخست رسید. این در حالی است که فصل قبل، آبی‌‌اناری‌ها تا پایان هفته ۲۵ تنها 8‌گل دریافت کرده بودند و این فصل ۱۸‌هفته زودتر این آمار را ثبت کردند.
    لمینه یامال در بازی مقابل مایورکا 4دریبل انجام داد؛ بیش از هر بازیکن دیگری در این مسابقه و این در حالی است که فقط 30‌دقیقه بازی کرد.
    بالده در این دیدار استثنائا خوب نبود. او 2‌دریبل انجام داد (یکی موفق)، 13‌توپ را از دست داد و از 9‌تکل 4تکل موفق داشت.
    تراشتگن که در بازی قبلی بهترین بازیکن زمین معرفی شده بود، در برابر مایورکا آنقدر بد بود که در روزنامه AS هیچ رتبه‌ای نداشت.
    بارسا در این بازی بیش از دوبرابر (70 به 30) مالکیت و پاس صحیح داشت اما تعداد موقعیت‌های گلزنی 2‌تیم در عدد10 ‌برابر بود؛ این یعنی یک جای کار می‌لنگد. تیم ژاوی فصل پیش به‌خاطر هنر دروازه‌بان آلمانی‌اش و قدرت خط دفاعی، قهرمان شد. در این فصل خدا می‌داند چه خواهد شد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید