• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
پنج شنبه 6 مهر 1402
کد مطلب : 204103
+
-

نقل قول

نوع شهادت آرمان علی‌وردی، مهر تأییدی بر حقانیت نظام و انقلاب بود
زهره الهیان، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: «شهید علی‌وردی واقعا همه را تحت‌تأثیر قرار داد و یک الگو و نمونه امروزی برای نوجوانان و جوانان ما‌ست. نوع شهادت ایشان در این فضای فتنه و فتنه‌انگیزی که دشمن طراحی و اجرا کرد، مهر تأییدی بر حقانیت نظام و انقلاب بود. این شهادت‌ها باعث شد یک ملت نجات پیدا کند و بعد از شهادت شهدای مدافع امنیت، مردم راه خود را از دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی جدا کردند.»

زمین رایگان  به 2500 خانوار تهرانی اهدا می‌‌شود
خلیل محبت‌خواه، مدیرکل راه‌و شهرسازی استان تهران: هفته آینده در قالب طرح پویش پیامبر رحمت‌(ص) به 2500 خانواده دارای 3 فرزند و بیشتر در استان تهران زمین رایگان  اهدا می‌شود.

اجرای طرح یاوران نماز در مدارس
میکائیل باقری، مدیرکل امور قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش: طرح «یاوران نماز» در مدارس اجرا خواهد شد که در آن از ظرفیت والدین، معلمان بازنشسته یا ارکان و اعضای ستاد اقامه نماز استان‌ها و همه دلسوزان برای کیفیت‌بخشیدن به امر اقامه نماز کمک می‌گیریم. علاقه‌مندان به مشارکت در این طرح می‌توانند از طریق کارشناسان قرآن، عترت و نماز اداره‌های آموزش و پرورش یا «سامانه نورینو» اقدام کنند.

مهم‌ترین کار کانون‌های فرهنگی؛ رونق و آبادانی مساجد
مرتضی انقانی، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی: ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد وظیفه دارد ظرفیت و امکانات دولتی و مردمی برای مقابله با تهاجم فرهنگی و جذب نوجوانان و جوانان به مساجد را به‌کار گیرد. مهم‌ترین کار کانون‌های فرهنگی هنری رونق و آبادانی مساجد و اضافه‌کردن یک صف به صفوف نماز جماعت است؛ نماز جماعتی که پرشور با حضور آحاد مردم به‌خصوص نوجوانان و جوانان باشد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :