• چهار شنبه 6 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 19 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 26
پنج شنبه 6 مهر 1402
کد مطلب : 204062
+
-

زندگی شهید هادی جلوی دوربین می‌رود

آغازی بر سریال «نقطه رهایی» بعد از «عاشورا»

تلویزیون
زندگی شهید هادی جلوی دوربین می‌رود

تولید فیلم‌هایی براساس زندگی شهدای جنگ تحمیلی پروژه بزرگی است. ‌ در چند سال اخیر سازمان‌ها و نهادهای مختلف درصدد تولید فیلم و سریال‌هایی درباره سرداران بزرگ جنگ هستند. این روزها که «عاشورا» براساس زندگی شهیدان باکری روی آنتن تلویزیون است مدیران سازمان عنوان کردند که چند پروژه دیگر را در دست دارند. «نقطه رهایی» یکی از این سریال‌ها است که براساس قصه زندگی شهید ابراهیم هادی قرار است جلوی دوربین برود.
ابوالفضل صفری، تهیه‌کننده تلویزیون که تجربه تولید «عاشورا» را به کارگردانی هادی حجازی فر دارد، تهیه‌کننده «نقطه رهایی» است. او از اتمام نگارش و تولید مجموعه خبر داده است. وی در دومین تجربه کاری خود در ژانر دفاع‌مقدس ‌‌سراغ ساخت سریالی براساس زندگی ابراهیم هادی رفته که سجاد ابوالحسنی نگارش فیلمنامه آن را به‌عهده دارد. وی درباره نقش اول سریال که قرار است در نقش ابراهیم هادی‌ بازی کند، عنوان کرده: «حمیدرضا محمدی که پیش‌تر با مجموعه «سرجوخه» در نقش غلامرضا خوش درخشید، در سریال «نقطه رهایی» ایفاگر نقش شهید ابراهیم هادی است و تست گریم او نیز انجام شده است.» صفری همچنین می‌گوید: «باتوجه به پروداکشن سنگین این اثر، طراحی تولید و پیش‌تولید این سریال در امور صحنه، لباس و قسمت نظامی زمانبر خواهد بود که ان‌شاءالله به‌زودی پیش‌تولید و طراحی کار آغاز خواهد شد.»
شهید ابراهیم هادی از بنیانگذاران گروه چریکی شهید اندرزگو در جبهه گیلانغرب بود. او در والفجر مقدماتی، 5 روز به‌همراه بچه‌های گردان کمیل و حنظله در کانال‌های فکه مقاومت کرد و درنهایت 22بهمن سال1361 بعد از فرستادن بچه‌های باقی‌مانده به عقب شهید شد.
به‌نظر می‌رسد این سریال قرار است برای شبکه3 تولید و روی آنتن برود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید