• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
چهار شنبه 5 مهر 1402
کد مطلب : 203998
+
-

کوتاه از هانگژو

والیبال ساحلی؛ شاید برنز
 ایران ب که توانسته بود به مرحله نیمه‌نهایی برسد، با ترکیب عباس پورعسگری و علیرضا آقاجانی 2بر صفر مقابل چین باخت و فینال را از دست داد. تیم ب پنجشنبه برای مدال برنز مسابقه می‌دهد. تیم الف ایران با شکست مقابل قطر به نیمه‌نهایی نرسیده بود.

تیراندازی؛ باز هم باخت
تیم میکس تفنگ بادی با ترکیب امیرمحمد نکونام و شرمینه چهل‌امیرانی، با امتیاز مجموع 629پنجم شد و به فینال راه پیدا کرد. ایران برای رسیدن به مدال برنز با قزاقستان رقابت داشت که شکست خورد و نتوانست روی سکو برود.

جودو؛ ایپون کرد و ایپون شد
قاسم باغچقی نماینده وزن منهای90کیلوگرم ایران در جودو در مبارزه اول حریف فلسطینی را ایپون کرد و به دور یک‌هشتم نهایی رسید. باغچقی در دور بعدی مقابل حریفی از قزاقستان با ایپون(ضربه‌فنی) شکست خورد و حذف شد. مهدی فتحی‌پور، مریم بربط و ابوالفضل محمودی روزهای قبل حذف شده بودند.

شطرنج؛ بدون پیروزی
در دور هفتم مسابقات رپید مبینا علی‌نسب یک بر صفر مقابل حریفی از قزاقستان شکست خورد، پرهام مقصودلو با همین نتیجه از شطرنج‌باز ازبکی باخت. امین طباطبایی مقابل حریفی از چین 5-5مساوی کرد. طباطبایی فعلا در رده هفتم است، مقصودلو در رده هجدم و علی‌‌نسب در رده شانزدهم.

ژیمناستیک؛ 3ساعت رقابت بی‌نتیجه
محمدرضا حمیدی و محمدرضا خسرونژاد در گروه دوم فینال 6اسباب ژیمناستیک رقابت کردند که بعد از 3ساعت امتیازات آنها به مدال نرسید. خسرونژاد با امتیاز ۷۶.۷۳۰ هفتم شد و حمیدی نیز با امتیاز ۷۵.۵۳۲ در رده دهم قرار گرفت.

بسکتبال 3نفره؛ به یاد فوتبال
تیم ملی بسکتبال 3نفره دیروز یک بازی راحت مقابل مالدیو داشت و خاطره بازی پرگل تیم ملی فوتبال مقابل این کشور را زنده کرد. بازیکنان ایران در این بازی 22بر 6به پیروزی رسیدند. آنها در بازی اول مقابل کره‌جنوبی شکست خورده بودند. ایران امروز با ژاپن بازی دارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید