• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
چهار شنبه 5 مهر 1402
کد مطلب : 203993
+
-

نکته بازی/ بی‌خیال اخوی!

علیرضا بیرانوند خیلی آدم جذابی است. استاد که ابتدای فصل قراردادش را یک‌طرفه با پرسپولیس فسخ کرد و نزدیک بود به استقلال برود، در یک مصاحبه تلویزیونی توضیحاتی در این مورد ارائه داد که طبیعتا محلی از اعراب ندارد. همه، همه‌‌چیز را می‌دانند. شما فسخ کردی، برای مذاکره با رقیب رفتی و با قراردادی درشت‌تر برگشتی؛ به همین راحتی. اوج کار بیرانوند در این مصاحبه اما جایی بود که او حتی تقاضای تعویض پیراهن زاهدی با کریس رونالدو را هم تکذیب کرد و گفت: «شهاب فقط یک خسته نباشید به رونالدو گفت و از او پیراهن نخواست.» فیلمش را همه ایران دیده‌اند، خود زاهدی هم موضوع را تأیید کرده اما نظر بیرو چیز دیگری است. در مورد فسخ قرارداد خودت هم با همین اندازه از صداقت حرف می‌زنی؟

شور همه‌‌چیز را درمی‌آوریم
قبول دارید این داستان اهدای پیراهن کریس رونالدو به سرکار خانم فاطمه حمامی بیش از حد طولانی شده؟ اصلا نمی‌دانیم چه صیغه‌ای است که ما شور همه‌‌چیز را درمی‌آوریم و موضوع را تا جایی ادامه می‌دهیم که همه خسته شوند. ترتیب ملاقات این بانوی هنرمند با کریس رونالدو داده شد، خیلی هم اتفاق قشنگی بود، همه خوشحال شدند و تمام شد و رفت. بعدا حاشیه‌ای بر سر تحویل داده نشدن اصل پیراهن به خانم حمامی به‌وجود آمد که آن هم گویا پرونده‌اش بسته شد. حالا یک نفر با لباس نظامی از آن پیراهن و خانم نقاش فیلم گرفته و حرف‌های عجیبی زده، باشگاه هم بیانیه داده و منت گذاشته که «اصلا می‌توانستیم بی‌تفاوت باشیم» و باز ماجرا به شکل متشنجی ادامه پیدا کرده است. بس است دیگر واقعا!

مشکل همان گل اول است
فرشاد پیوس از آن دسته پیشکسوتان دوست‌داشتنی پرسپولیس به‌شمار می‌آید که همیشه هم قصدش حمایت حداکثری از بازیکنان تیم است. او چون خودش آقای گل نامی فوتبال ایران بوده، معمولا در مورد مهاجمان نظر می‌دهد و حتی‌المقدور سعی می‌کند پشت آنها بایستد. این بار هم آقا فرشاد همین نقش را در مورد شهاب زاهدی بازی کرده و در حال حمایت از مهاجم ناکام قرمزهاست. پیوس گفته: «زاهدی گل اول را بزند مشکلش حل می‌شود.» خب به‌نظر می‌رسد گرفتاری اصلی همان زدن گل اول باشد! او در برابر النصر اندک موقعیت‌های گل پرسپولیس را از دست داد. اولی را از زاویه بسته هدر داد، درحالی‌که بازیکن النصر نیمه دوم مشابه آن را گل کرد، دومی را هم با یک ضربه سر آماتور به آسمان فرستاد. خب بزن اولی را دیگر!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید