• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
چهار شنبه 5 مهر 1402
کد مطلب : 203991
+
-

الهلال ؟ نباید از هیچ تیمی ترسید

نساجی هفته آینده باید در تهران با الهلال و نیمار بازی کند. محمدرضا آزادی بازیکن این تیم می‌گوید دیگر بازیکنی در حد رونالدو به ایران نمی‌آید

الهلال ؟ نباید از هیچ تیمی ترسید

امیرحسین اعظمی

نساجی بعد از پیروزی مقابل بمبئی هند، حالا خودش را آماده بازی با الهلال عربستان می‌کند؛ مسابقه‌ای که هفته آینده در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. شاگردان سیدمهدی رحمتی که با کسب 3امتیاز صدرنشین گروه هستند، امیدوارند در این بازی سخت هم امتیاز بگیرند. محمدرضا آزادی، مهاجم نساجی هم که در بازی قبلی به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، تأکید می‌کند که آنها هدفی جز شکست‌دادن الهلال ندارند.

   بازی اول را در حالی با برد پشت ‌سر گذاشتید که برخی تصور می‌کنند بمبئی ضعیف‌ترین تیم این گروه است. بازی راحتی بود؟
در لیگ قهرمانان تیم ضعیف یا بازی آسان نداریم. بمبئی چند بازیکن خارجی داشت و هندی‌ها در فوتبال دنبال پیشرفت هستند. بازی آسانی نبود و بمبئی هم در برخی از لحظات بازی، ما را تحت فشار گذاشت ولی خدا را شکر که تیم ما از موقعیت‌ها بهترین استفاده را برد و 3 امتیاز شیرین بازی را در هند گرفتیم. برد در نخستین بازی برای ما بسیار مهم بود.

   مقابل بمبئی نخستین گل خودت را در لیگ قهرمانان آسیا زدی، درست است؟
من با استقلال در این بازی‌ها حضور داشتم ولی فرصت بازی پیدا نکردم، اما همراه با تراکتور در لیگ قهرمانان به میدان رفتم. خوشحالم که در نخستین برد تاریخ نساجی در لیگ قهرمانان، نخستین گل خودم را زدم و بهترین بازیکن زمین شدم. دوست دارم در هر بازی بهترین عملکرد را داشته باشم. وقتی خوب باشم، قطعا اتفاقات بزرگ‌تری را تجربه می‌کنم.

   با این مهاجمانی که در فوتبال ایران هست، فکر می‌کنی شانس دعوت‌شدن به تیم ملی را داشته باشی؟
کادر فنی تیم ملی تمام بازی‌ها را رصد می‌کنند و من هم امیدوارم به تیم ملی دعوت شوم. اگر شایسته باشی قطعا دعوت می‌شوی، همه‌‌چیز به عملکرد خودم بستگی دارد.

   هفته آینده با الهلال روبه‌رو می‌شوید، ترسی از این تیم ندارید؟
ترس؟ در فوتبال نباید از هیچ تیمی ترسید. باید در زمین مسابقه با انگیزه بالا تلاش کنید و دنبال نتیجه‌گرفتن باشید. فوتبال هیچ‌وقت قابل پیش‌بینی نیست.

   حتما می‌دانی که الهلال در لیگ عربستان شرایط خوبی ندارد؟
آنها تیمی پرستاره و قوی هستند و می‌دانیم بازی سختی داریم ولی هدف ما در ورزشگاه آزادی فقط برد است، ما به چیزی جز گرفتن 3امتیاز فکر نمی‌کنیم.

   به‌نظرت نساجی می‌تواند از گروهش صعود کند؟
از زمانی که برای فصل جدید استارت زدیم، هدفی غیر از صعود از گروهمان نداشتیم و البته اینکه در لیگ هم نتایج خوبی بگیریم.

   قبول داری بازی روی چمن بی‌کیفیت ورزشگاه آزادی، دوباره ممکن است بازتابی منفی در رسانه‌های عربی داشته باشد؟
نمی‌دانم چه باید بگویم. کیفیت زمین که اصلا خوب نیست و این در ‌شأن فوتبال ایران نیست. امیدوارم هر چه زودتر فکری به حال زمین چمن ورزشگاه آزادی بکنند.

   قبول داری با پیشرفت و امکانات تیم‌های عربی و شرق آسیا، باشگاه‌های ایرانی شانسی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان ندارند؟
کار ما خیلی سخت است ولی بازیکنان ایرانی هم تلاش می‌کنند تا از اعتبار فوتبال ما دفاع کنند. چاره‌ای جز این نداریم، همه می‌دانند که از لحاظ امکانات و برنامه‌ریزی چقدر با آنها فاصله داریم.

   به‌نظر می‌رسد کار کردن با مهدی رحمتی، شرایط خوبی را برای تو رقم زده است؟
خوشحالم که با این مربی کار می‌کنم و چیزهای خوبی از رحمتی یاد گرفتم. امیدوارم جواب اعتماد این مربی را داده باشم.

تقابل با نیمار
بازی برابر ستاره‌های مطرح دنیا همیشه هیجان خاص خودش را دارد. دیدید که با آمدن رونالدو به ایران چه جوی ایجاد شد. او یک اسطوره است، فوتبالیستی مثل رونالدو دیگر به ایران نمی‌آید.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید