• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
چهار شنبه 30 خرداد 1397
کد مطلب : 20280
+
-

ابرشهروند

کسی که سکوت شما را درک نکند، احتمالا حرفتان را هم نخواهد فهمید! (آلبرت هوبارد)

مشتریان ناراضی همیشه موجب نگرانی هستند. آنها در عین حال فرصت طلایی شما هستند. (بیل گیتس)

در بسیاری از مواقع افراد نمی‌دانند چه می‌خواهند تا آنکه کسی آنچه را می‌خواهند ‌به آنها نشان دهد. (استیو جابز)

پافشاری بسیار مهم است. نباید تسلیم شوید مگر اینکه مجبور به تسلیم شدن شوید. (ایلان ماسک)

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :