• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 9 شهریور 1402
کد مطلب : 201738
+
-

ریشه شایعه امباپه کجاست؟

انگار خود پاریسی‌ها خبر داده‌اند که مهاجم فرانسوی به رئال‌مادرید خواهد رفت و احتمالاً این خبر ساختگی است

ریشه شایعه امباپه کجاست؟

درحالی‌که خبرنگاران نزدیک به فلورنتینو پرس و روزنامه آاس پرونده نقل‌و‌انتقالات تابستانی رئال‌مادرید را بسته می‌دانند و ادعا می‌کنند هیچ خرید جدیدی انجام نخواهد شد، اما بعید نیست پرس به آرزوی همیشگی‌اش برای خرید امباپه برسد. قطری‌های مالک پاری‌سن‌ژرمن نمی‌خواهند از امباپه بازی بخورند و احتمال درآمد چند‌ده‌میلیونی از فروش او را درنظر نگیرند. خود این ستاره فرانسوی با قاطعیت اعلام کرده که می‌خواهد فصل آخر قراردادش را هم در پاریس بماند و در تابستان آینده رایگان جدا شود اما باشگاه فرانسوی می‌خواهد در این فرصت خیلی کوتاه باقیمانده تا پایان مهلت نقل‌و‌انتقالات، از فروش این بازیکن درآمد کسب کند. رقم تعیین‌شده ابتدایی برای فروش او 250میلیون یورو بود که رئالی‌ها را هیجان‌زده نکرد. دیروز ظهر خبر رسید که قطری‌ها 50میلیون به رئال تخفیف داده‌اند. با این‌حال نظر روزنامه آاس این است که رئال نهایتا سالی یک خرید کهکشانی انجام می‌دهد که امسال به خرید 103میلیون یورویی بلینگام از دورتموند اختصاص داده شده است.
پرس حتی پیشنهاد ژرژ مندس برای انتقال ژائو فلیکس از اتلتیکو مادرید را رد کرد. این پرتغالی که مورد غضب سیمئونه قرار گرفته، ممکن است ظرف امروز و فردا به تیم‌هایی نظیر بنفیکا، بارسلونا یا لیگ عربستان برود که انتقال او قرضی خواهد بود. این در حالی است که اعلام شده وینیسیوس که یکی از 3مهاجم حال‌حاضر رئال‌مادرید است، 6هفته به‌دلیل مصدومیت غایب خواهد بود. با همه اینها پرس برای خط حمله خرید نمی‌کند مگر اینکه خود امباپه و پاری‌سن‌ژرمن کار انتقال این ستاره را به برنابئو آسان کنند.
مصدومیت 6هفته‌ای وینیسیوس باعث شد تا فدراسیون فوتبال برزیل رسما اعلام کند که این بازیکن از لیست خط خورده است. بدین‌ترتیب رافینیا وینگر بارسلونا در لیست قرار گرفت. در حال‌حاضر مشخص نیست که آیا وینی به اردوی بعدی تیم ملی برزیل در مهر‌ماه می‌رسد یا نه. آنچلوتی اگر بخواهد مهاجم تخصصی دیگری داشته باشد، باید ‌سراغ بازیکنان آکادمی برود. فصل پیش آلوارو رودریگس اروگوئه‌ای در دو سه بازی درخشید اما دیگر فرصت بازی پیدا نکرد. 3گزینه دیگر از آکادمی نیز می‌توانند مورد توجه باشند؛ گونسالو گارسیا، نیکو پاز و میگل آنخل.
پس از آمدن بلینگام، براهیم، خوسلو، فران گارسیا، آردا گولر و کپا، پنجره نقل‌وانتقالاتی رئال‌مادرید بسته شده و تنها ممکن است برای انتقال اودریوسولا به رئال سوسیداد باز شود. رینیر هم که چند سال قرضی به این تیم و آن تیم رفت، هیچ مقصدی ندارد. این برزیلی که 30میلیون برای خریدش پول صرف شده، ممکن است راهی تیم دوم یعنی کاستیا شود.
با این‌حال خوسپ پدرول، خبرنگار نزدیک به رئال توییت زده که بمبی در راه است. او هر سال تابستان که می‌شود برای ترکیدن بمب انتقال امباپه به رئال‌مادرید تیک‌تاک راه می‌اندازد اما خوسه فلیکس دیاس، دیگر خبرنگار رئالی گفته خیالتان راحت، رئال امباپه را نمی‌خرد. او گفته که باشگاه از همان روز اول انتشار شایعات خودش را از موضوع کنار کشید و وارد بازی رسانه‌ای پاری‌سن‌ژرمن نشد. از نظر این خبرنگار پاریسی‌ها که در تلاش هستند با 100میلیون یورو کولو موانی فرانسوی را از اینتراخت فرانکفورت بخرند، این شایعات را خودشان راه انداخته‌اند تا روی این انتقال بزرگ سرپوش بگذارند و اذهان را منحرف کنند. کولو موانی و خانواده‌اش در پاریس هستند و قرارداد خیلی نزدیک است. او در تمرین اینتراخت حاضر نشده و اعلام کرده ‌می‌خواهد به پاری‌سن‌ژرمن برود. خود بازیکن گفته: «این راز نیست که پاری‌سن‌ژرمن یک پیشنهاد رکورددار به من داد. نقل مکان به پاریس یک فرصت منحصر‌به‌فرد برای من است. دوست دارم به پاریس بروم و این موضوع را به مسئولان هم اطلاع داده‌ام. امیدوارم فرانکفورت پیشنهاد پاری‌سن‌ژرمن را بپذیرد.» مهلت نقل‌و‌انتقالات تابستانی روز جمعه اول سپتامبر به پایان می‌رسد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید