• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 3 دی 1396
کد مطلب : 2017
+
-

جنایت به‌خاطر یک مشت متادون

درگیری 2مرد جوان بر سر مقداری قرص متادون به جنایتی خونین منجر شد.

به گزارش همشهری، این حادثه شامگاه 30 آذرماه در پارکی در شهرری رخ داد. آن شب به مأموران کلانتری 172خبر رسید چند جوان در این پارک درگیر شده‌اند و در این میان جوانی 28ساله با ضربه چاقو مجروح و به بیمارستان منتقل شده است.

تیمی از مأموران راهی محل درگیری شدند و مشخص شد که عامل این درگیری جوانی به نام سعید بوده است. در ادامه خبر رسید که مرد مجروح در بیمارستان فوت کرده است و به این ترتیب جست‌وجو برای دستگیری سعید شروع شد. او که پس از جنایت به خانه یکی از دوستانش رفته و در آنجا مخفی شده بود از سوی پلیس دستگیر شد و در همان بازجویی‌های اولیه به جنایت اعتراف کرد. متهم که اعتیاد شدیدی به مصرف موادمخدر دارد، گفت: مقتول و دوستانش در پارک بودند که من هم به آنها اضافه شدم.

من چند بسته قرص متادون همراه داشتم و وقتی مقتول متوجه ماجرا شد قصد گرفتن قرص‌ها را داشت که درگیر شدیم. او مرا کتک زد و نهایتا قرص‌ها را گرفت و من که عصبانی بودم آنجا را ترک کردم. متهم ادامه داد: 10دقیقه بعد درحالی‌که چاقو و میله آهنی در دست داشتم به آنجا برگشتم و با مقتول درگیر شدم و با چاقو و میله آهنی به او ضربه زدم و پا به فرار گذاشتم. به گفته سرهنگ حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران، با اعترافات صریح متهم برای وی قرار بازداشت صادر شد و تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید