• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
پنج شنبه 2 شهریور 1402
کد مطلب : 201036
+
-

گرینویچ

چرت خرسی

خرس‌ها به خواب‌های بلند زمستانی‌شان معروف هستند، اما یک خرس، این بار به‌خاطر یک چرت تابستانی آن هم روی مبل خانه مردم، معروف شده است. این خرس در کالیفرنیا، دزدکی وارد یک خانه شده، تلویزیون و وسایل آن را داغان کرده و بعد که حسابی خسته شده، روی کاناپه لم داده و یک چرت مرغوب زده است. مالک این خانه در دریاچه ماهیگیری می‌کرده که پیام اخطار دزدگیر را روی موبایلش دیده و بعد که به دوربین وصل شده، هنرنمایی این خرس فضول را در خانه‌اش تماشا کرده‌است. این مرد سریعا با همسایه‌اش تماس می‌گیرد و او هم پشت پنجره می‌رود و با سروصدا، خرس را می‌ترساند و فراری می‌دهد.

رستوران با شست‌و‌شوی رایگان!

یک رستوران در چین، حسابی به‌خاطر یک ابتکار بامزه معروف شده و مورد توجه قرار گرفته است. ماجرا آن است که این رستوران، سرویسی را برای مشتری‌های دائمی خود به راه انداخته و بعد از صرف غذا، سر آنها را با شامپوهای معطر می‌شوید تا بوی غذا روی آنها نماند! یک اتاق مجزا کنار سالن اصلی رستوران درنظر گرفته شده که مشتری‌های دائمی، درست مثل یک آرایشگاه می‌توانند به آن بروند و سرشان را به‌دست آرایشگرانی بدهند که آماده شست‌وشوی آنها با شامپوهای مرغوب هستند. مشتری‌ها فرصت دارند تا از انواع شامپو که در اتاق است استفاده کنند و تمام پروسه شست‌و‌شو، بیشتر از 20دقیقه طول نمی‌کشد. این ایده با استقبال زیادی مواجه شده است.

راهبندان پرنده‌ای

آدم‌های زیادی بوده‌اند که برای خودنمایی و شرارت خیابان بسته‌اند، اما یک قو در انگلیس، البته بدون انگیزه خاصی، همین کار را انجام داده و حسابی معروف شده است. این قوی زیبا در شهری در جنوب انگلیس هوس کرده در خیابانی راه برود و همین باعث شده تمام مرکز شهر قفل شود. در تصاویر و ویدئوها، مشخص است که این پرنده، بی‌توجه به اتفاقاتی که پشت سرش می‌افتد، آرام و باطمانینه قدم می‌زند و حسابی ترافیک درست می‌کند. جالب این است که رانندگان هم نمی‌خواستند خلوت این پرنده را به هم بزنند و با صبر و تحمل زیاد، پشت‌ سر او انتظار می‌کشیدند تا جاده باز شود. درنهایت هم قو بعد از بستن خیابان، به رودخانه برگشت و مردم را راحت کرد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید