• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
پنج شنبه 2 شهریور 1402
کد مطلب : 201033
+
-

نکته بازی/ شاید هم آمده بوده‌اند هواخوری!

به امید خدا همین روزها پنجره تابستانی نقل‌وانتقالات بسته می‌شود و اخبار مربوط به انتقال مهدی طارمی به این تیم و آن تیم پایان خواهد پذیرفت. یکی از سایت‌های پرمخاطب که در این چند هفته طارمی را به همه تیم‌های جهان برد و میلیون‌ها کلیک گرفت، به تازگی سپر انداخت و پذیرفت که بازیکن ایرانی در پورتو ماندگار است. با این حال روزنامه پرتغالی اوچوگو، خبری عجیب با این مضمون کار کرده است: «نمایندگان باشگاه منچستریونایتد با حضور در ورزشگاه، دیدار پورتو و فارانسی را تماشا کردند و عملکرد مهدی طارمی را زیرنظر گرفتند. البته معلوم نیست به‌طور مشخص منظور آنها کدام بازیکن بود یا اصلا برای همین تابستان دنبال زیرنظر گرفتن بازیکنان بودند یا پنجره‌های بعدی.» چرا سخت می‌گیرید رفقا؛ اصلا شاید آمده بوده‌اند برای هواخوری!

پس بیمار هستید؟
سعید عزت‌اللهی فقط یک نیم‌فصل دیگر با باشگاه وایله دانمارک قرارداد دارد و به همین دلیل چندین تیم ایرانی در تابستان دنبال جذب این بازیکن بودند. با این حال وایله در زمینه صدور رضایتنامه سعید دندان‌گردی کرد و همه مشتری‌ها پریدند. حالا 4هفته از شروع فصل جدید گذشته و وایله هر 4بازی‌اش را باخته است. عزت‌اللهی هم در تمامی این مسابقات از فهرست کلی تیم خط خورده؛ آنچه گفته می‌شد دلیل آن، اعمال فشار از سوی مدیران باشگاه است برای اینکه عزت‌اللهی راضی شود قراردادش را تمدید کند. حالا اما مدیر باشگاه دانمارکی در اظهارنظری جالب توجه گفته: «برنامه‌ای برای تمدید قرارداد عزت‌اللهی نداریم. او نمی‌خواهد بخشی از پروژه ما باشد و باید به دیگران بازی بدهیم.» خب پس چرا با رقم پایین‌تر رضایتنامه‌اش را صادر نمی‌کنید؟ آیا بیمار هستید؟

زیاد هم بد نشد
پرسپولیس و ذوب‌آهن در حالی به مصاف هم می‌روند که کمال کامیابی‌نیا به‌دلیل مصدومیت حضور در این مسابقه را از دست داد. کمال در این پنجره تابستانی به سال‌ها حضورش در پرسپولیس پایان داد و به اجبار از جمع سرخپوشان جدا شد. در چنین شرایطی او می‌توانست از انگیزه زیادی برای درخشش مقابل تیم سابقش برخوردار باشد اما این مسابقه را از دست داد. شاید صورت ماجرا برای کامیابی‌نیا تلخ باشد اما در کل زیاد هم بد نشد. یک مصاحبه غیرحرفه‌ای از کمال بعد از جدایی از پرسپولیس، فضای اطراف این بازیکن را متشنج کرد؛ آنقدر که یحیی گل‌محمدی هم وارد ماجرا شد و ادعا کرد مصاحبه شاگرد سابقش غیرحرفه‌ای بوده است. بنابراین همان بهتر که کمال در چنین شرایطی به میدان نرفت و از تحمل یک فشار روانی بالا معاف شد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید