• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
سه شنبه 31 مرداد 1402
کد مطلب : 200806
+
-

عدد خبر / 12000 مترمربع

با انجام عملیات بتن‌ریزی بخشی از آخرین سقف ایستگاه سلامت‌، تنها ایستگاه باقیمانده خط‌2 مشهد، یک گام دیگر به تکمیل و بهره‌برداری نزدیک‌تر شد. به گزارش همشهری، ایستگاه سلامت که در مجاورت میدان شهید جوان و شهرک سلامت مشهد قرار دارد، با زیربنای 12هزار مترمربع در 3طبقه احداث خواهد شد تا به یکی از بزرگ‌ترین ایستگاه‌های خط2 قطار شهری شهر مقدس مشهد تبدیل شود.

40 درصد  
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: «تکمیل طرح‌های آبرسانی از اولویت‌های دولت در استان است به‌گونه‌ای که ۴۰درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهوری به این حوزه اختصاص یافته است.» مهدی رشیدی ادامه داد: «اقدامات و طرح‌های ارزشمندی طی عملکرد دولت سیزدهم در استان اجرا شده است که باید برای مردم تبیین شود.»

۵۰ مدرسه  
مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان از افتتاح ۵۰باب مدرسه در استان به مناسبت هفته دولت خبر داد. محمدرضا ابراهیمی صبح دیروز(دوشنبه، 30مرداد)در جمع خبرنگاران گفت: «در سال‌جاری در زمینه سخت‌افزاری باتوجه ‌به اینکه تعدادی از مدارس در استان اصفهان از رده ‌خارج شده‌اند، ۵۰مدرسه در قالب ۲۰۰کلاس در هفته دولت افتتاح خواهیم داشت که به مدار استفاده شهروندان و دانش‌آموزان اضافه خواهد شد.»

2 درصد  
مدیر تعاون روستایی هرمزگان اعلام کرد هرمزگان ۴۰درصد لیموترش کشور را تامین می‌کند. عیسی برخورداری‌‌پور گفت: «شهرستان‌های رودان و میناب ۴۰درصد لیموترش کشور و ۲درصد لیموترش جهان را تأمین می‌کنند و در همین راستا انتظار می‌رود با پیشرفت روز‌افزون دانش و فناوری در حوزه علوم کشاورزی بتوانیم محصول لیموترش باکیفیتی را به بازارهای داخلی و جهانی ارسال کنیم.»



 

این خبر را به اشتراک بگذارید