• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
سه شنبه 31 مرداد 1402
کد مطلب : 200736
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/3lJ89
+
-

دریچه/دفاع از آرمان‌های انقلاب


یاسر احمدوند، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:
دفاع از آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های دینی، دفاع‌مقدس است. چه در مرزهای ایران صورت گیرد و چه در هر کجای دنیا اتفاق بیفتد و یا توسط هر مسلمان و آزادی‌خواهی صورت بگیرد؛ جنگ علیه ظلم، دفاع‌مقدس است.

مبارزه با تخفیف‌های غیرمتعارف

رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران تخفیف‌های غیرمتعارف را یکی از چالش‌های جدی کتابفروشان دانست و از بررسی و کارشناسی راهکارهای مبارزه با آن خبر داد. ابراهیم کریمی در گفت‌وگو با ایبنا، با اشاره به تلاش‌های اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران در زمینه برخورد با قاچاق کتاب، عنوان کرد: اتحادیه سال‌ها‌ست که در حد توان خود در کارگروه‌ صیانت از حقوق ناشران، نویسندگان و مترجمان با متخلفان مبارزه می‌کند، زیرا معتقد است که منافع اعضای اتحادیه ضایع می‌شود.

نمایشگاه تخصصی تاریخ معاصر

دومین نمایشگاه تخصصی کتب تاریخ معاصر با شعار «تاریخ چراغ راه آینده» به‌صورت مجازی و از طریق «سامانه خرید از کتابفروشی» آغاز به‌کار کرده است و تا هشتم شهریور به‌کار خود ادامه خواهد داد. ۱۵۰۰‌کتاب منتشر‌شده از سوی ۳۸۰‌ناشر در‌ ۱۰سال اخیر، با تخفیف ۲۵درصدی در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

اخلاق در ایران

نشست هفتگی شهر کتاب، امروز(سه‌شنبه ۳۱‌مرداد) ساعت۱۶ به نقد و بررسی کتاب «اخلاق در ایران؛ بین زمین و آسمان» اختصاص دارد که با حضور دکتر محسن جوادی، دکتر نعمت‌الله فاضلی و دکتر مقصود فراستخواه در مرکز فرهنگی شهر کتاب، واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه سوم برگزار می‌شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید