• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
دو شنبه 30 مرداد 1402
کد مطلب : 200701
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/j2J4B
+
-

جهان مقاومت

تلگراف: پس از افغانستان غرب در آستانه شکست مفتضحانه در اوکراین است
روزنامه تلگراف در سرمقاله‌ای نوشت: 2سال پس از عقب‌نشینی مفتضحانه از افغانستان، به‌نظر می‌رسد، غرب بار دیگر قرار است در آستانه یک شکست شرم‌آور قرار گیرد. یک توافق صلح با تسلیم اراضی به مسکو به منزله پیروزی برای روسیه و شکست اوکراین است. چطور می‌شود که تسلیم اراضی، مسئله‌ای نباشد؟ در عوض غرب باید به کی‌یف حمایتی بدهد که تاکنون از ارائه آن عاجز بوده‌ است.

آزمایش موشکی جدید مقاومت فلسطین در غزه
 مقاومت فلسطین در راستای بهبود توانمندی‌های نظامی و موشکی خود، صبح یکشنبه یک موشک از جنوب نوار غزه به سمت دریا، شلیک کرد. پنجشنبه گذشته نیز مقاومت فلسطین در چارچوب توسعه توان موشکی خود، 50موشک دوربرد را به سمت دریا شلیک کرد که شماری از آنها موشک «عیاش ۲۵۰» بوده است. شهاب نیوز به نقل از منابع مقاومت گفته است که شلیک این موشک‌ها با هدف ارتقای آمادگی نیروهای فلسطینی انجام شده است.

تل آویو دوباره ناامن شد
بعداز ظهر یکشنبه مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین از وقوع انفجاری مهیب در منطقه «کریات اونو» در اطراف تل آویو، مرکز رژیم صهیونیستی خبر داد. این انفجار کمتر از یک هفته پس از انفجار در مجتمع تاسیسات نظامی البیت در شمال مناطق اشغالی فلسطین اتفاق افتاد و نشان داد اراضی اشغالی روزهای ناامنی را سپری می‌کند. منابع صهیونیست علت انفجار هفته گذشته در تاسیسات البیت را به روشنی اعلام نکردند.

بمباران سنگین مواضع تروریست‌ها توسط ارتش سوریه
یگان توپخانه‌ای ارتش سوریه استحکامات و مواضع شبه‌نظامیان تروریستی در مناطق «السرمانیه»، «الزیاره» و «خربه الناقوس» در دشت «الغاب» واقع در حومه غربی حماه را هدف حملات کوبنده خود قرار داد. همچنین سومریه نیوز از وقوع درگیری و نوعی جنگ داخلی میان اعضای گروه «هیأت تحریر الشام» (جبهه النصره سابق) پرده برداشت و افزود که این اختلافات همزمان با بمباران ارتش سوریه بالا گرفته است.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید