• پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 1 ذی القعده 1445
  • 2024 May 09
دو شنبه 28 خرداد 1397
کد مطلب : 20057
+
-

کافه مجلس

  543 تذکر به روحانی در یکسال

علی اصغر یوسف ن‍ژاد، عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه تذکرات کتبی نمایندگان در یک سال گذشته (سال دوم فعالیت مجلس دهم) 2هزار و 912 عدد بوده، گفت که از این میان ۵۴۳ تذکر کتبی مربوط به رئیس‌جمهور بوده است. او به ایسنا خبر داده است: در میان وزارتخانه‌ها، جهاد کشاورزی با ۳۲۷ تذکر، راه با ۳۱۵ تذکر، کشور با ۲۶۲ تذکر، نیرو با ۲۱۹ تذکر و اقتصاد با ۲۰۴ تذکر پنج وزارتخانه اول بودند که بیشترین تذکرات را به خود اختصاص دادند.

  نفوذ مراکشی‌ها به صدا و سیما؟

پروانه سلحشوری، عضو فراکسیون امید، با بیان اینکه ما زنان مجلس همه تلاشمان برای باز شدن فضا برای زنان جامعه را انجام می‌دهیم، به سایت خبری رویداد24 گفت: ما تلاشمان را انجام داده‌ایم، اما مگر چقدر توان داریم؟ تعدادمان هم اندک است. متاسفانه‌ فشارها از همه سمت بسیار زیاد است و همین تلاش‌هایی که انجام می‌دهیم، منجر به این می‌شود که در نهایت ما را تهدید و به شدت تخریب کنند تا تلاش‌های ما را به حاشیه ببرند. متاسفانه افراد ذی‌نفوذ عملا نشان داده‌اند که مجلس در رأس امور نیست. او افزود: متاسفانه پخش تصاویر از شبکه سه به گونه‌ای بود که گویی تصویربرداران و عوامل پخش همگی مراکشی بودند. تصاویر کمتری از هواداران پرشور ایرانی حاضر در ورزشگاه از سیمای ملی پخش شد و اغلب تصاویر مربوط به هواداران مراکشی بود.

  فردا، بررسی گرانی‌های اخیر در مجلس

بهروز نعمتی سخنگوی هیأت رئیسه مجلس به خبرگزاری صداوسیما گفت: نابسامانی‌ها و گرانی‌های اخیر به ویژه در حوزه خودروسازان، سه شنبه با حضور وزرای صنعت، معدن و تجارت و همچنین دادگستری در مجلس بررسی می‌شود. نعمتی افزود: افزایش قیمت‌ها درخصوص کالاهای مختلف به ویژه خودرو و نابسامانی های اخیر بازار نیازمند ریشه‌یابی و تصمیمات جدی است. البته با توجه به حساسیت موضوع ممکن است نشست بهارستان غیرعلنی برگزار شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید