• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 29 مرداد 1402
کد مطلب : 200535
+
-

هلاکت قاتل اجیر شده، پس از شهادت 2پلیس

کوتاه‌تر از گزارش
هلاکت قاتل اجیر شده، پس از شهادت 2پلیس

قاتل اجیر شده پس از قتل مردی در اصفهان وقتی تحت تعقیب پلیس قرار گرفت، دست به جنایتی هولناک زد. این مرد پس از شلیک گلوله به ‌سوی مأموران و به شهادت رساندن 2مامور پلیس، به ضرب گلوله به هلاکت رسید.
به گزارش همشهری، روز گذشته مأموران پلیس اصفهان در جریان تیراندازی مردی مسلح در خیابان صدوقی قرار گرفتند و راهی محل حادثه شدند. بررسی‌های اولیه از این حکایت داشت فردی حدودا 51ساله درحالی‌ که سوار بر یک خودروی کوئیک بوده، در این خیابان به کمین یک مرد نشسته و به محض مشاهده وی با سلاح کمری اقدام به تیراندازی و قتل او کرده و سوار بر خودروی خود متواری شده است.
افرادی که از نزدیک شاهد جنایت بودند مشخصات مرد مسلح و خودروی او را در اختیار پلیس قرار دادند و از همان زمان طرح مهار به اجرا گذاشته شد. مأموران گشتی پلیس به جست‌وجو در خیابان‌های منتهی به محل جنایت پرداختند و دقایقی پس از حادثه بود که تیم گشت کلانتری 16موفق به شناسایی قاتل فراری شدند. آنها به تعقیب این مرد پرداختند، اما او تلاش کرد هر طوری شده از دست پلیس فرار کند. مرد جنایتکار کمی بعد و در محلی خلوت پنهان شد، اما وقتی مأموران کلانتری به آنجا رسیدند با سلاح کمری که در اختیار داشت شروع به تیراندازی به ‌سوی مأموران کرد. به‌ دنبال این تیراندازی 2 نفر از مأموران انتظامی به‌شدت مجروح شدند که با رسیدن نیروهای کمکی به بیمارستان انتقال یافتند و سایر مأموران در جریان درگیری مسلحانه با قاتل مسلح موفق شدند او را هدف گلوله قرار داده و از پای درآورند. درحالی‌که 2مامور مجروح در بیمارستان تحت درمان بودند، تحقیقات درباره این حادثه آغاز شد. بررسی‌ها نشان می‌داد که قاتل مسلح، یک جنایتکار اجیر شده بوده است. ماجرا از این قرار بود، مردی که با فرد دیگری بر سر مسائل مالی و شخصی اختلاف داشت، مرد مسلح را اجیر کرده بود تا وی را به قتل برساند. مرد مسلح نیز روز حادثه سوار بر خودروی کوئیک خود، راهی خیابانی شده بود که فرد مورد نظر از آنجا می‌گذشت. او به محض دیدن فرد مورد نظر با شلیک گلوله وی را به قتل رسانده و پا به فرار گذاشته بود که با گزارش حادثه به پلیس و حضور مأموران کلانتری 16اصفهان در محل، این مرد شناسایی شد و در نهایت در درگیری با پلیس به هلاکت رسید. همچنین سوابق وی نشان می‌داد که او فردی تبهکار بوده که پیش از این به اتهام ارتکاب جرایم مختلف به زندان افتاده بود.

خبر دردناک
در شرایطی که تحقیقات پلیس درباره این حادثه ادامه داشت، از بیمارستان خبر رسید که 2مامور مجروح بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسیدند.
به‌ گفته سردار محمدرضا هاشمی‌فر، جانشین فرمانده انتظامی اصفهان، این مأموران فداکار ستوان سوم «امیر حسین‌زاده‌احمدی» و استوار دوم «محمداحسان شفیعی» از مأموران شجاع کلانتری 16شهرستان اصفهان بودند که به فیض شهادت نایل شدند. هر دو شهید متأهل بودند که قرار است مراسم وداع با آنها عصر امروز و مراسم تشییع پیکر این دو شهید صبح فردا در اصفهان برگزار شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید