• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
شنبه 28 مرداد 1402
کد مطلب : 200470
+
-

از شورای شهر چه خبر؟

  طرح رصد 2در ایستگاه منطقه 6
طی روزهای گذشته محمد آخوندی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و میثم مظفر، رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران به همراه مرتضی روحانی، شهردار منطقه6 و سایر مدیران شهری این منطقه در قالب طرح رصد 2بازدیدی از منطقه 6تهران داشته و در جریان این بازدید، از پروژه‌های در دست اقدام این منطقه دیدن کردند تا در جریان پیشرفت فیزیکی پروژه‌های توسعه محلی قرار گیرند. تکمیل خط انتقال پساب تصفیه‌خانه شهرک غرب، پارکینگ بیمارستان شریعتی، پارکینگ بیمارستان امام‌خمینی، همراه‌سرای پناه، اجرای رویه بتن الیافی ایستگاه‌های BRT خیابان ولیعصر، انقلاب و آزادی، بهسازی، نوسازی و مناسب‌سازی‌ پیاده‌روها، پروژه شهردخت ایرانشهر و میدان میوه‌وتره‌بار بیهقی ازجمله پروژه‌هایی بود که اعضای کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر تهران از آن بازدید کردند.

  بهره‌برداری از بوستان سمن‌ها
مراسم بهره‌برداری از بوستان سمن‌ها به‌صورت مشترک فی‌مابین شهرداری تهران در حوزه نگهداشت و از سوی تشکل‌های مردمی با تسهیلگری ستاد سمن‌ها در حوزه برگزاری اقدامات مشارکتی، رویدادها، برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و محیط‌زیستی فرهنگساز و همچنین استفاده از امکانات و فضاها به مناسبت روز ملی تشکل‌ها و مشارکت اجتماعی و با حضور 160تشکل مردمی برگزار شد. سیداحمد علوی، عضو شورای شهر و رئیس ستاد سمن‌های شهر تهران در این مراسم با بیان اینکه همواره یکی از مطالبات تشکل‌های مردمی از مدیریت شهری فضایی برای برگزاری رویدادها و برنامه‌هاست، بر علت نامگذاری بوستان سمن‌ها برای ایجاد فضای حضور و فعالیت‌های تشکل‌ها تأکید کرد. علوی افزود: بوستان سمن‌ها برای برگزاری رویدادهای تشکل‌ها آماده میزبانی است و به‌زودی تکمیل و تجهیز خواهد شد.

دیدار مردمی عضو شورای شهر با شهروندان منطقه 16
ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران با هدف رسیدگی به مشکلات محله علی‌آباد، همراه با شهردار منطقه‌16 با نمازگزاران مسجد فاطمه الزهرا(س) این محله دیدار و گفت‌وگو کرد .امانی با تأکید بر خدمت‌رسانی مدیریت شهری در مقیاس محلی افزود: هر قدر خدمت‌رسانی به شهروندان و حضور مدیران میدانی در محله‌ها بیشتر باشد، میزان رضایتمندی شهروندان نیز بیشتر خواهد بود؛ لذا بازدید از محله علی‌آباد جنوبی نشان داد که مدیران منطقه حضوری فعال در سطح محله دارند و با این روحیه جهادی می‌توانند در رفع چالش‌های باقیمانده محله علی‌آباد جنوبی بیش از پیش، کوشا باشند. این عضو شورای شهر تهران ضمن استماع مشکلات و معضلات شهروندان محله علی‌آباد جنوبی، دستورات لازم را جهت بررسی و رسیدگی برای مدیران منطقه صادر کرد .در حاشیه این دیدار مردمی نیز از 5نفر از ایثارگران محله علی‌آباد جنوبی در سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی نیز تجلیل به عمل آمد.

این خبر را به اشتراک بگذارید