• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
چهار شنبه 25 مرداد 1402
کد مطلب : 200103
+
-

آواز چهارگاه در دستگاه پپ!

آواز چهارگاه در دستگاه پپ!

اولین مربی اروپایی دنیای فوتبال با 2 «سه‌گانه»، امشب برای کامل‌تر کردن صندوقچه افتخاراتش روبه‌روی سویا قرار خواهد گرفت. پپ در شروع این فصل، بازی کامیونیتی‌شیلد را به دستیار سابقش واگذار کرد و جام چهارم را از دست داد. حالا او می‌تواند چهارمین جام را در مصاف امشب با حریف اسپانیایی به‌دست بیاورد. او خاطرات خوب پرشماری از برخورد با سویا در فوتبال اسپانیا دارد؛ تیمی که متخصص بردن یورولیگ به شمار می‌رود و در این سال‌ها، همیشه پای ثابت بازی سوپرجام بوده است.
سیتی و سویا، شرایط متفاوتی در شروع لیگ‌های داخلی‌شان داشتند. سیتی یک برد بی‌دردسر را جشن گرفت و با درخشش تکراری هالند، به پیروزی دلخواهش رسید. سویا اما در نخستین هفته فصل مقابل والنسیا شکست خورد و اصلا نمایش خوبی نداشت. آبی‌های منچستر در شرایطی برای بازی امشب آماده می‌شوند که جان استونز، برناردو سیلوا و کوین دی‌بروینه را به‌دلیل مصدومیت در اختیار ندارند. احتمالا پپ در این بازی، از خولیان آلوارز در فضای پشت سر ارلینگ هالند استفاده می‌کند. یوشکو گواردیول نیز به‌احتمال زیاد در این بازی از ابتدا در ترکیب سیتی قرار خواهد گرفت. در مقابل، سویا نیز امیدوار است با درخشش بونو روی خط دروازه، تجربه راکیتیچ در خط میانی و سرعت ال‌نصیری، اوکامپوس و سوسو در خط حمله، حریف سرسختی برای سیتی در این مسابقه باشد. روی کاغذ، تیم انگلیسی شانس به‌مراتب بیشتری برای بردن این بازی دارد اما تجربه نشان می‌دهد که هیچ‌وقت نمی‌توان سویا را قبل از بازی‌های بزرگ دست‌کم گرفت.
این بازی در ورزشگاه 32هزار نفری کارایسکاکیس در گرجستان برگزار خواهد شد؛ نبردی که سرنوشت یکی دیگر از جام‌های این فصل فوتبال اروپا را روشن می‌کند. خوسه لوئیس مندلیبار و پپ، بدون‌شک یک نبرد بسیار تاکتیکی را برگزار خواهند کرد. سویا عقب می‌نشیند تا از تک فرصت‌ها روبه‌روی سیتی بهره ببرد و آبی‌ها مثل همیشه، مالکیت توپ را در اختیار خواهند داشت تا بازی‌شان را به حریف تحمیل کنند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید