• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
دو شنبه 23 مرداد 1402
کد مطلب : 199927
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/Q1L59
+
-

اخبار مقاومت

واکنش خشمگینانه نتانیاهو به توافق تبادل زندانیان
«بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به توافق ایران و آمریکا درباره بازداشتی‌های آمریکایی در تهران و همچنین آزادسازی اموال بلوکه شده ایران در برخی کشورها واکنش نشان داد. به ‌گزارش هاآرتص، دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد: «اینها ترتیباتی بوده که زیرساخت‌های هسته‌ای ایران را از بین نمی‌برد و برنامه هسته‌ای ایران را نیز متوقف نمی‌کند و فقط بودجه‌ای را در اختیار تهران قرار می‌دهد که در خدمت تروریسم خواهد بود.»

حمله راکتی به اشغالگران آمریکایی در شرق سوریه
حداقل ۲فروند راکت از منطقه دیرالزور سوریه به محل استقرار نظامیان آمریکا در شرق سوریه شلیک شده است. این دومین حمله راکتی به سمت اشغالگران آمریکایی در شرق سوریه در 24ساعت گذشته بوده است. پیش‌تر پایگاه نظامیان آمریکا در میدان گازی کونیکو در شمال شرق سوریه با ۳فروند راکت هدف حمله راکتی قرار گرفته بود. به ‌گزارش خبرگزاری سانا، گروه سوری موسوم به «مقاومت مردمی در شرق فرات» با انتشار بیانیه‌ای ضمن پذیرش مسئولیت حمله اعلام کرده که اخیرا ۵ راکت به پایگاه آمریکایی‌ها در میدان نفتی العمر، ۴راکت به پایگاه کونیکو، یک ‌راکت و چند فروند پهپاد به پایگاه الشدادی شلیک کرده است.

شبکه۱۳ اسرائیل: محور مقاومت قوی‌تر شده است
شبکه13 رژیم‌ صهیونیستی در گزارشی به تحلیل‌های عبری و نگرانی‌های تل‌آویو از انتشار تصاویری از سامانه موشک‌های هدایت‌شونده «ثارالله» متعلق به جنبش حزب‌الله در تمرینات یگان «ضدزره» مقاومت اسلامی لبنان پرداخته و نوشته، حزب‌الله همچنان به تهدید اسرائیل ادامه می‌دهد؛ این جنبش پیش‌تر از موشک استفاده کرده بود و در رویارویی بعدی با اسرائیل هم از آن استفاده خواهد کرد. جنگ بعدی فاجعه‌بار خواهد بود و برای جلوگیری از آن باید تلاش زیادی کرد چرا که قدرت محور مقاومت به ‌شدت افزایش یافته است؛ نمونه‌اش سامانه موشک‌های هدایت‌شونده «ثارالله» است که در تمرین‌های نظامی یگان «ضد زره» مقاومت اسلامی لبنان استفاده شده است.

یک نماد صهیونیستی در آلمان به آتش کشیده شد
شبکه صهیونیستی «آی۲۴» به نقل از پلیس آلمان اعلام کرد که یک فرد ناشناس اقدام به آتش زدن بخشی از یک نماد صهیونیستی در ایستگاه قطار گرونیفلد در غرب پایتخت آلمان کرده است. پلیس اعلام کرد که شاهدان عینی فردی را مشاهده کردند که اقدام به آتش زدن یک دکه کوچک کتاب به‌عنوان بخشی از این نماد کرده است. این نماد برای آنچه صهیونیست‌ها از آن به مقوله «هلوکاست» یاد می‌کنند، در سال۱۹۸۸ در قالب ۱۸۶ لوح در محل ریل ایستگاه قطار گرونیفلد قرار داده شد و روی هریک از لوح‌ها به ادعای صهیونیست‌ها، تاریخ حرکت یک قطار حامل یهودیان به سمت اردوگاه‌های کار در دوره حکمرانی هیتلر نوشته شده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید