• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
دو شنبه 23 مرداد 1402
کد مطلب : 199828
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/RgBMV
+
-

نکته بازی/ ما هم باور کردیم!

یکی از اتفاقات پرسروصدای این چند روز، استوری عجیبی بود که رضا کرمانشاهی، داور پیشین فوتبال و مدیر اجرایی فعلی باشگاه تراکتور منتشر کرد. او زیر تصویری از هوادار بدحال تراکتور در نقش‌جهان، خطاب به سپاهانی‌ها نوشته بود: «این بازی، برگشت هم دارد.» بسیاری از ناظران چنین پیامی را تهدید سپاهانی‌ها دانستند. بعد از اینکه موضوع کلی جنجالی شد، کرمانشاهی استوری‌اش را پاک کرد و به یک خبرگزاری گفت: «هواداران تیم‌های دیگر برای من قابل احترام هستند. انتشار این استوری فقط به‌خاطر نتیجه‌ای بود که گرفتیم. می‌خواستم بگویم در بازی برگشت جبران می‌کنیم‌.» شما گفتی و ما هم باور کردیم! می‌دانیم که لایک گرفتن از هواداران پرشمار تراکتور شیرین است اما برای یک نفر در سن و سال شما خوب نیست چیزی بنویسد که کمی بعد ناچار شود حذفش کند.

ما بودیم، عکس نمی‌گذاشتیم
یکی از انتقال‌های مهم فوتبال اروپا، جدایی هری کین از تاتنهام و پیوستن او به بایرن‌مونیخ بود. ستاره انگلیسی با قراردادی به ارزش 120میلیون یورو راهی قطب فوتبال آلمان شد؛ عددی که به پول ما می‌شود حدود 5500میلیارد تومان. این معادل‌سازی اعداد دلاری، خیلی رایج شده و مرتضی پورعلی‌گنجی هم یک استوری با همین مضمون منتشر کرد. او عکس خودش و کین را در جریان یک دوئل هوایی در بازی ایران و انگلستان گذاشت و نوشت: «5500میلیارد تومان؛ نوش جان هری جان» خب البته ما نکته ظریف نهفته در استوری پورعلی‌گنجی را گرفتیم اما عرض‌مان این است که اگر جای او بودیم، همه تصاویر بازی با انگلیس را پاک می‌کردیم و هر کجا هم عکسی از آن مسابقه دیدیم، رو برمی‌گرداندیم. شما نتیجه آن بازی یادت هست و باز استوری می‌گذاری؟!

دیگر فرصت اشتباه نداری
برخی رسانه‌ها گزارش داده‌اند یحیی گل‌محمدی بالاخره نام مهاجم خارجی مورد تأییدش را به باشگاه داده و روند جذب این بازیکن شروع شده است. مطابق معمول در مورد اینکه فوروارد مورد نظر کیست گمانه‌زنی‌های زیادی صورت گرفته اما یک نکته را با قطعیت می‌توان گفت؛ اینکه این بار یحیی فرصت اشتباه ندارد و باید کسی را انتخاب کند که به درد تیمش بخورد. سرمربی پرسپولیس طی سال‌های گذشته به دفعات بازیکنان خارجی را به تیم اضافه کرده که مخصوصا در خط حمله به‌کار نیامده‌اند. در حقیقت اگر لوکادیا را یک استثنا بدانیم، می‌رسیم به نفراتی همچون استوکس، اوساگونا، تمیروف، پریرا و... که هر یک به دلایلی نتوانستند به پرسپولیس کمک کنند. این بار اما پرسپولیس مهاجم شش‌دانگ به درد بخور می‌خواهد، وگرنه کارش برای تکرار قهرمانی خیلی سخت خواهد شد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید