• یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 19 شوال 1445
  • 2024 Apr 28
یکشنبه 22 مرداد 1402
کد مطلب : 199797
+
-

روزگار دشوار

عیسی آل‌کثیر که با کلی حاشیه به سپاهان رفت و استقبال خوبی هم از او نشد، حالا منتظر تغییر قرارداد و کاهش دستمزد است

شایعه روزهای آخر تعطیلات لیگ، سرانجام قطعیت یافت و عیسی آل‌کثیر نتوانست در مسابقه اول سپاهان برابر تراکتور به میدان برود. داستان این است که قرارداد او سقف بودجه سپاهان را به هم ریخته و این بازیکن فعلا قادر به همراهی تیمش نیست. در شرایطی که از ابتدا هم شبهات زیادی در مورد شرایط مالی تیم پرستاره سپاهان وجود داشت، نهایتا سوزن سازمان لیگ روی قرارداد عیسی گیر کرد و حالا گفته می‌شود او باید رقم دستمزدش را تعدیل کند تا بتواند برای زردپوشان به میدان برود. اینکه این تعدیل چقدر خواهد بود و مشکل آل‌کثیر برای حضور در میادین چه زمانی حل می‌شود، فعلا روشن نیست. با این حال نفس اتفاقی که امروز برای او رخ داده، در امتداد همه حواشی منفی عیسی طی هفته‌های اخیر بوده است.
حتما می‌دانید که جدایی آل‌کثیر از پرسپولیس و پیوستن او به سپاهان، واکنش تند و منفی خیلی از سرخ‌ها را به‌دنبال آورد و حتی صفحه اینستاگرام این بازیکن با ریزش چند صد هزار نفری همراه شد. عجیب‌تر اینکه او در سپاهان هم با استقبال گرمی مواجه نشد و خیلی از هواداران، بابت خرید چنین بازیکنی با سن بالا و سابقه مصدومیت‌های طولانی اعتراض کردند. آل‌کثیر شاید همه این ناملایمات را می‌توانست تحمل کند، به شوق اینکه بالاخره به هدفش رسیده و درآمد بالاتری کسب کرده، اما حالا اگر قرار باشد قرارداد او هم تعدیل شود، در حقیقت تنها مزیت جابه‌جایی او نیز از بین رفته است.
برای مهاجم 33ساله فوتبال ایران، هفته به هفته دوران مفید بازی‌اش که از بین می‌رود، اهمیت کلیدی دارد. در چنین شرایطی روشن نیست مشکل عیسی کی حل می‌شود و تازه پس از آن، او باید با ترافیک وحشتناک خط حمله سپاهان کنار بیاید؛ جایی که فعلا شهریار مغانلو، رضا شکاری و رضا اسدی شروعی توفانی داشته‌اند. خلاصه اینکه روزگار عیسی، فعلا دشوار می‌گذرد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید