• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
دو شنبه 28 خرداد 1397
کد مطلب : 19968
+
-

الیکا عبدالرزاقی: هم لذت بردم هم حسرت خوردم

الیکا عبدالرزاقی: هم لذت بردم هم حسرت خوردم

الیکا عبدالرزاقی و امین زندگانی از چهره‌های هنری هستند که برای تماشای بازی‌های تیم‌ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی به روسیه رفته‌اند. تماشای بازی ایران-مراکش به اندازه‌ای که برای عبدالرزاقی جذابیت و هیجان داشته، شاید برای زندگانی که در ایران مشکلی برای حضور در استادیوم‌ها ندارد، تازگی نداشته است. الیکا قبل از این همه به استادیوم رفته بوده ولی نه در ایران و نه برای تماشای بازی تیم‌ملی. او از تجربه‌ای که در ورزشگاه سنت‌پترزبورگ داشته به همشهری‌ورزشی می‌گوید: «استادیوم اصلا ترسناک نبود. به ما گفته بودند استادیوم خطرناک و ترسناک است ولی اصلا این‌طور نبود. فضایش فضای محترمی بود.» تماشای این بازی برای الیکا با حسرت هم همراه بود: «علاوه بر این که لذت بردم، حسرت این را هم خوردم که چرا این همه سال نتوانسته‌ام به ورزشگاه بروم.»
الیکا فوتبالی است و طرفدار استقلال. او از دقایق اول بازی ایران و مراکش می‌گوید: «اول بازی وحشت کرده بودیم ولی در ادامه بازی را به دست گرفتیم. لحظه گل هم که خیلی خوب بود، از بس جیغ زدیم، صدای همه رفت.» بر خلاف الیکا امین خیلی فوتبالی نیست: «فوتبالی نیستم ولی اولین سریال فوتبالی را من بازی کردم. در اولین برنامه‌ای هم که درباره حضور زنان در ورزشگاه ساخته شده بود، دعوت شدم و صحبت کردم.» امین بیشتر درباره حضور زنان در ورزشگاه صحبت می‌کند: «ممنوعیت حضور زنان به ورزشگاه هم توهین به زنان است و هم توهین به مردان. در بازی ایران و مراکش این همه ایرانی با تفکر و پوشش متفاوت و حتی دید متفاوت سیاسی و توان اقتصادی مختلف یک جا نشستند و نام ایران را فریاد زدند. این حلقه مفقود شده‌است.»
الیکا و امین به دو بازی بعدی تیم‌ملی بیش از حد امیدوار هستند. الیکا می‌گوید: «صدرنشین می‌مانیم. ما که در این بازی‌ها خوش‌شانس بودیم، دوباره گل به خودی اتفاق می‌افتد.»

این خبر را به اشتراک بگذارید