• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
شنبه 21 مرداد 1402
کد مطلب : 199579
+
-

نکته بازی/ غیر از استقلال و تراکتور

رضا اسدی شروع موفقی در فصل جدید داشت. او در نخستین بازی سپاهان کنار شهریار مغانلو در خط حمله قرار گرفت و توانست دروازه تراکتور، تیم سابقش را باز کند. این گل در شرایطی به ثمر رسید که طی چند روز گذشته فضای اطراف 2باشگاه با محوریت اسدی به تنش کشیده شده بود. پس از آنکه محمدرضا زنوزی مدعی شد اسدی به‌خاطر پیشنهاد 53میلیارد تومانی سپاهان حاضر به تمدید قراردادش با تراکتور نشده، کلی بیانیه بین 2باشگاه رد و بدل شد. در زمین اما اسدی زهرش را ریخت و دروازه حریف را باز کرد. او پس از پایان مسابقه با اشاره به حواشی پیش‌آمده گفت: «از هیچ تیمی غیراز سپاهان پیشنهاد نداشتم.» یعنی تراکتوری‌ها و استقلالی‌ها جوک می‌گویند که با شما مذاکره کرده‌اند؟

شاید حجت کریمی راست می‌گفت!
چهره درخشان پیروزی استقلال بر نفت آبادان، ابوالفضل جلالی بود. این مدافع-هافبک که اغلب اوقات فصل گذشته را روی نیمکت پشت سر گذاشت، با حضور جواد نکونام بلافاصله در ترکیب اصلی قرار گرفت و در آبادان شب پرثمری هم داشت. او روی گل اول اثر گذاشت، گل دوم را ساخت و یک‌بار هم دروازه استقلال را به شکلی معجزه‌آسا نجات داد. مجموعه این نمایش، باردیگر این سؤال کلیدی را به‌وجود آورد که پس چرا ریکاردو ساپینتو اینطور بر جلالی غضب کرده بود و حتی با وجود حضور مؤثر این بازیکن در بازی با آمریکا در جام‌جهانی هم به او بازی نمی‌داد؟ کسی چه می‌داند؛ شاید حداقل در این یک مورد حق با حجت کریمی بود و ساپینتو تحت‌تأثیر حال غیر عادی، بازیکنانش را درست نمی‌دید!

2هفته دیگر اضافه شد
سجاد شهباززاده که پارسال با پیراهن استقلال موفق شد آمار شگفت‌انگیز «صفر» گل در یک فصل را به ثبت برساند، امسال به مس رفسنجان پیوسته و در همان نخستین بازی هم برگ زرینی دیگر در کارنامه‌اش به ثبت رساند. سجاد اواسط نیمه‌دوم بازی با هوادار یک تکل خشن زد و با دریافت کارت قرمز مستقیم، به نخستین اخراجی لیگ بیست‌وسوم تبدیل شد. به این ترتیب 2هفته دیگر به آمار گل نزدن‌های شهباززاده اضافه شد؛ یکی همین بازی با هوادار و دیگری مسابقه هفته دوم با نساجی که طبیعتا شهباززاده به‌خاطر محرومیت آن را از دست داده است. به هر حال او در پیراهن مس شروع خوبی نداشت اما جدایی‌اش از استقلال شوک خوبی به آبی‌ها وارد کرد و باعث شد این تیم با 3گل نفت آبادان را شکست بدهد!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید