• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
چهار شنبه 18 مرداد 1402
کد مطلب : 199311
+
-

نکته بازی/ این بچه پارسال ولخرجی کرده

شرایط استقلال خوب نیست و این موضوع روشن‌تر از آن است که نیازی به بازگویی داشته باشد. در این میان جواد نکونام هم هر چند روز یک‌بار یک مصاحبه طولانی انجام می‌دهد و نکات گوناگونی در این مورد به زبان می‌آورد. سرمربی آبی‌ها در یکی از تازه‌ترین مصاحبه‌هایش گفته: «ما در نقل‌وانتقالات به جای جذب بازیکن، درگیر تغییرات مدیریتی، بدهی و هزار و یک حاشیه دیگر بودیم. شدیم مثل بچه‌ای که از پشت شیشه مغازه‌ها خریدهای بقیه را تماشا می‌کند.» حقیقتا وضعیت دردناکی است که برای استقلال پدید آمده اما بخشی از آن هم به مشکلات داخلی مربوط می‌شود. حقیقت آن است که این «بچه» پارسال بیش از حد ولخرجی کرده و قراردادهای درشتی بسته که ریشه تغییرات مدیریتی هم در همان بوده است. زیاده‌روی دیروز، دردسر امروز را ساخته است.

تسلیت بگو، برگرد!
از جمله حواشی عجیب این روزها، یکی هم داستانی بود که برای مهرداد رضایی اتفاق افتاد. پارسال که ساکت الهامی، سرمربی هوادار بود، در لیگ مس رفسنجان را برد و آخر بازی گفت: «من با چند تا پیرزن هم به اینها نمی‌بازم.» بلافاصله 2تیم در جام‌حذفی به هم خوردند، این بار مس برد و مهرداد رضایی که گل زده بود، برای شادی ژست سالمندان را گرفت. روزگار چرخید، امسال ساکت سرمربی مس شد و بلافاصله رضایی را کنار گذاشت. اخیرا اما تصاویری منتشر شده که نشان می‌دهد رضایی با حضور در دفتر کار الهامی، درگذشت عموی او را تسلیت گفته و احتمالا از همین مسیر به تیم باز خواهد گشت؛ اتفاقی مسبوق به سابقه در فوتبال ایران. حضور فرهاد مجیدی در مراسم بزرگداشت مادر امیر قلعه‌نویی را که فراموش نکرده‌اید!

به وحید طالب‌لو نگاه کنید
انتشار خبر حضور وحید طالب‌لو در تمرینات استقلال، بار دیگر نام سنگربان دهه80 استقلال را سر زبان‌ها انداخت؛ گلر محجوبی که محبوبیت فراوانی هم بین هواداران دارد. گویا طالب‌لو ساکن خارج از ایران است و به همین دلیل کمتر در محافل فوتبالی ظاهر می‌شود. اوایل حضور جواد نکونام روی نیمکت استقلال، شایعاتی در مورد پیوستن وحید به کادرفنی به‌عنوان مربی دروازه‌بان‌ها به گوش رسید، اما نهایتا چنین اتفاقی رخ نداد. نکته قابل توجه اینجاست که حضور طالب‌لو در تمرین استقلال، همپای اعلام علاقه آبی‌ها با ابراز احترام گسترده هواداران پرسپولیس هم همراه شده و خیلی‌ها از رفتار و کردار وحید تمجید کرده‌اند. در فضای آلوده فعلی فوتبال ایران، خوب است بعضی از پیشکسوتان جنجالی و پرسروصدا به طالب‌لو نگاه کنند و ببینند چطور ممکن است احترام، احترام به‌دنبال بیاورد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید