• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 17 مرداد 1402
کد مطلب : 199280
+
-

با مردم/با تخلفات ثبت‌نام در مدارس برخورد شود

به تازگی برای ثبت‌نام فرزندم در پایه ششم به مدرسه باهنر واقع در خیابان شریعتی منطقه یک‌تهران مراجعه کردم. مسئولان این مدرسه اعلام کردند هر کسی می‌خواهد فرزندش در کلاس معلم با‌سابقه که مورد رضایت اکثر خانواده‌ها در سال‌های گذشته بوده ثبت‌نام کند، باید 3میلیون تومان بپردازد که در واقع این رقم به نوعی نرخ خدمات آموزگار با تجربه بیشتر بالاتر است! این موضع نه‌تنها خلاف قانون است بلکه زمینه را برای سوءاستفاده احتمالی سایر مراکز آموزشی هم فراهم می‌کند. از مسئولان آموزش و پرورش درخواست داریم تا با نظارت دقیق جلوی این قبیل تخلفات و قانون‌شکنی‌ها را بگیرند.
خلیلی از تهران

تردد موتورسواران از پیاده‌روها مطلقا ممنوع شود
تردد موتورسواران از پیاده‌روها تبدیل به یکی از جدی‌ترین معضلات عابران پیاده به‌خصوص افراد کهنسال و زنان شده است. برای افراد کهنسال هیچ‌چیز بدتر از تصادف با یک موتور و به‌دنبال آن شکستگی و خانه‌نشینی نیست. باور کنید بعد از مشکلات معیشتی و تورم و گرانی و امنیت، ‌موتورسواران مشکل افراد کهنسال هستند. لطفا تردد موتورسواران در پیاده‌روها مطلقا ممنوع و با متخلفان به‌شدت برخورد شود.
رضوانی از رشت

آگهی‌های قدیمی املاک از سایت دیوار حذف شود
چند وقت پیش که به‌دنبال خرید یک آپارتمان بودم به سایت دیوار مراجعه کردم. در اینکه این سایت بسیار مفید و کارراه‌انداز است شکی نیست ولی مشکل اینجاست که اطلاعات فایل‌های قدیمی که فروخته شده و یا اجاره شده‌اند کماکان در سایت وجود دارند و این باعث اتلاف وقت و هزینه متقاضیان می‌شود. خواهشمندیم مسئولان این سایت به این مورد توجه کرده و این مشکل را رفع کنند.
موسوی از تهران

قیمت لیمو برای باغداران در رودان به نرخ روز محاسبه شود
به‌رغم اینکه شهرستان رودان بالغ بر 42درصد لیموی کل کشور را تامین می‌کند، اما قیمت خرید از کشاورزان زحمتکش کماکان ثابت مانده و به قیمت چند سال گذشته است. تنها این میان دلالان و واسطه‌گران سود می‌کنند و کشاورزی که با سختی و درگرما و سرما زحمت نگهداری درخت و جمع‌آوری محصول را می‌کشد از سود و بهره آن بی‌نصیب است. راه‌حل این مشکل خرید مستقیم دولت از کشاورزان و باغداران است. به این ترتیب دست واسطه و دلال کوتاه می‌شود و حق به حق‌دار می‌رسد.
کشاورز از رودان

 

این خبر را به اشتراک بگذارید