• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
دو شنبه 16 مرداد 1402
کد مطلب : 199159
+
-

با مردم/خیابان حکمای همدان فضای سبز ندارد

خیابان حکمای شهرهمدان هیچ درخت و گل و گیاهی ندارد. وضعیت آسفالت و جدول آن هم اصلا مساعد نیست. از شهرداری همدان درخواست داریم تا با کاشت درخت و گل‌هایی متناسب با آب و هوای منطقه، حال و هوای این خیابان را عوض کنند.
قدامی از همدان

سکوی قطار شهر قدس نیازمند ساماندهی است
ازمسئولان راه‌آهن تقاضا داریم فکری به حال سکوی قطار حومه‌ای تهران- قزوین درشهر قدس(قلعه حسن‌خان)کنند که نه صندلی برای نشستن مسافران دارد، ‌نه چراغ روشنایی. درحالی‌که همواره مسافران پرتعداد روی سکو منتظر قطار هستند و هر آن ممکن است حادثه‌ای رخ دهد.
والایی از شهرقدس

حقوق بازنشستگان و شاغلان افزایش یابد
از ابتدای سال قیمت تمامی مایحتاج عمومی به‌شدت افزایش داشته و ادامه دارد و حقوق‌ها با اندکی افزایش سالانه ثابت مانده است. از دولت و مجلس تقاضا می‌کنیم هرچه زودتر فکری کنند چون حقوق‌های بازنشستگان و شاغلان کفاف مخارج را نمی‌دهد.
محمدحسین عسگری از تهران

پیامک
چراغ‌های اضافی پارک‌ها و بوستان‌ها خاموش شوند

خاموش‌کردن چراغ‌های اضافی در بوستان‌های سراسر کشور کمک شایانی به صرفه‌جویی در مصرف برق خواهد کرد. متأسفانه دیده می‌شود که در برخی از فضاهای سبز هنگام روز هم چراغ‌ها روشن است. این چراغ‌ها باید مجهز به سنسور حساس به نور باشند که با روشنایی روز خاموش شوند.
سیادت از تهران

سرعت اینترنت رایتل بسیار پایین است
اپراتور رایتل به‌رغم تبلیغات گسترده و جذابی که برای جذب مشتری می‌کند در بین اپراتورها از پایین‌ترین سرعت برخوردار است به‌طوری که در زمان اوج استفاده عملا کارایی‌اش از دست می‌رود. این وضعیت برای افرادی که به‌طور مرتب ناچار به استفاده از اینترنت هستند، آزار‌دهنده است. از مسئولان آن درخواست دارم تا برای حل مشکل آن هر چه زودتر اقدام کنند.
بهنام از تهران

تردد قطار تهران به میانه دوباره برقرار شود
چند ماهی است که تردد قطارهای تهران به میانه و برعکس بدون هیچ توضیحی تعطیل شده است. خواهشمندیم هرچه زودتر حرکت این قطارها ازسر‌گرفته شود.
لقاییان از میانه

پاسخ مسئولان
تعمیرات پله‌های برقی مترو در ساعات کاری امکانپذیر نیست

روابط‌عمومی شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان قطع پله برقی ایستگاه‌های مترو خطرساز است. در ستون با مردم روز اول مردادماه پاسخ داده است. « احتراما به اطلاع می‌رساند: شرکت بهره‌برداری متروی تهران در راستای حفظ ایمنی مسافران و برای جلوگیری از بروز حوادث مسافری نسبت به انجام تعمیرات اساسی و اورهال تعدادی از پله‌های برقی اقدام نموده است. از آنجا که انجام تعمیرات اساسی مستلزم خاموش نمودن پله برقی در ساعات بهره‌برداری وجود ندارد و لازم است به‌صورت کامل از چرخه بهره‌برداری خارج گردد. ضمن پوزش از مسافران محترم، تسریع در انجام تعمیرات مذکور و راه‌اندازی ایمن پله‌های برقی در دستور کار این شرکت قرار دارد.»


 

این خبر را به اشتراک بگذارید