• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
دو شنبه 16 مرداد 1402
کد مطلب : 199146
+
-

خبر کوتاه/واکنش رسانه‌های صهیونیستی به عملیات درتل‌آویو

رسانه‌های رژیم صهیونیستی در واکنش به عملیات شهادت‌طلبانه تل‌آویو که منجر به هلاکت نظامی صهیونیست و زخمی شدن 2نفر دیگر شد، گفتند که این عملیات شکست امنیتی بزرگی است. به گزارش کانال۱۴رژیم صهیونیستی، فلسطینی‌ای که این عملیات را انجام داد، تحت تعقیب ارتش بود و ارتش نتوانست او را پیدا کند.گگ

اینفلوئنسر ناقض قوانین عمومی آمریکا، دادگاهی می‌شود
یکی از چهره‌های پربیننده فضای مجازی که هزاران جوان نیویورکی را با وعده تحویل پلی استیشن رایگان به یکی از میدان‌های اصلی شهر کشانده بود، با اتهام تحریک به شورش و تشویق به تجمع غیرقانونی روبه‌رو شد. آسوشیتدپرس خبر داد که در پی تجمع جنجالی ۱۳مرداد هزاران تن از هواداران «کای سنات»، ده‌ها آشوبگر بازداشت و تعدادی از حضار مجروح شدند و برخی از اموال عمومی آسیب دید.

صف زلزله‌زدگان ترکیه برای دریافت آب
6‌ماه از زلزله فاجعه‌بار ترکیه با 50هزار قربانی می‌گذرد و همچنان مردم زلزله‌زده «ختای» مجبورند زیر آفتاب سوزان برای دریافت آب صف ببندند و منتظر هجوم انواع بیماری‌هایی باشند که به‌دلیل کمبود آب درکمین‌شان است. به گزارش شبکه الجزیره، در سراسر این منطقه فاجعه‌دیده، آب به یک کالای گران‌بها تبدیل و مشکلات چشمی و همچنین سرفه و تنگی نفس در حال حاضر رایج شده است.

عمان و امارات هم به اتباعشان درباره لبنان هشدار دادند
وزارت خارجه امارات، دیروز(یکشنبه، ۶ آگوست) با صدور بیانیه‌ای هشدارآمیز، از شهروندان خود خواست که به‌دلیل تنش امنیتی آغاز شده در اردوگاه «عین‌الحلوه» لبنان، برای حفظ امنیت خود از سفر به لبنان پرهیز کنند. سفارت عمان نیز بعدازظهر دیروز از شهروندان خود در لبنان خواست ضمن رعایت دستورالعمل‌های امنیتی، جانب احتیاط را رعایت و از مناطق درگیری، دوری کنند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید