• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
یکشنبه 15 مرداد 1402
کد مطلب : 198926
+
-

نقل و انتقالات

نقل و انتقالات

باشگاه بارسلونا برای خرید کوتینیو، دمبله و گریزمان مجموعا 395میلیون یورو هزینه کرد و این در حالی است که از فروش این 3بازیکن فقط 90میلیون یورو درآمد کسب کرد.

۴سال پیش در ۵آگوست (دیروز) هری مگوایر با ۸۰میلیون پوند از لسترسیتی به منچستریونایتد پیوست و به گران‌قیمت‌ترین مدافع تاریخ تبدیل شد. گواردیول این لقب را از او گرفت. البته با افزونه‌ها این اتفاق رخ خواهد داد وگرنه قرارداد گواردیول با سیتی 77.6میلیون پوند است. وستهم و اورتون برای خرید مگوایر تلاش می‌کنند اما منچستریونایتد پیشنهاد 20میلیون پوندی آنها را رد کرده و خواهان دریافت پول بیشتری شده است.

 اینتر بالاخره حاضر به پرداخت مبلغ ۶میلیون یورویی مدنظر بایرن‌مونیخ برای انتقال زومر شد. البته اینتر این مبلغ را در 2قسط پرداخت خواهد کرد. زومر روز دوشنبه در ایتالیا خواهد بود تا در تست‌های پزشکی نراتزوری شرکت کند و قراردادش را امضا کند.

راندال کولو موانی تصمیم گرفت به پاریس ملحق شود. او با باشگاه به توافق شخصی رسیده و سران فرانکفورت هم برای مهاجم خود مبلغ 100میلیون یورو درخواست کرده‌اند.

پس از هایجک شدن اسکامکا توسط آتالانتا، اینتر از خرید این بازیکن از وستهم ناامید شد و با قدرت به روند امضای قرارداد با فالورین بالوگان برگشت. مذاکرات با آرسنال در ساعات اخیر شدت پیدا کرده و نظر اینتر روی این است که توافق روی مبلغی حدود ۳۵میلیون یورو به نتیجه برسد.

فالک اعلام کرد بارسلونا قصد دارد لروی سانه ستاره آلمانی بایرن‌مونیخ را به‌عنوان جانشین دمبله جذب کند. قیمت این ستاره 50میلیون یورو است.

دیوید واشینگتن مهاجم سانتوس برزیل در آستانه پیوستن به چلسی است. این بازیکن پس از توافقات شخصی، خواهان انتقال به چلسی است و قرار شده به استراسبورگ قرض داده شود. باشگاه سانتوس آماده پذیرش پکیج 20میلیون یورویی چلسی است.

قرارداد ۵ساله یونس موسی با آث میلان ثبت شد. او امروز تست‌های پزشکی را پشت سر گذاشت و قرارداد خود را به امضا رساند. انتظار می‌رود روسونری به‌زودی از این هافبک جوان رونمایی کند. موسی شماره 80میلان را به‌دلیل علاقه به رونالدینیو انتخاب کرد.

رابرت سانچس دروازه‌بان برایتون با قراردادی ۷ساله به ارزش ۲۰میلیون پوند + ۵میلیون پوند پاداش به چلسی پیوست.

جانلوکا اسکاماکا با قراردادی دائمی به ارزش 25میلیون یورو + 5میلیون یورو پاداش به آتالانتا پیوست و برگامویی‌ها این بازیکن را از اینتر هایجک کردند.

یوونتوس پیشنهاد اول چلسی برای معاوضه ولاهوویچ و لوکاکو + 20میلیون یورو را رد کرد و خواهان پول بیشتری در این معاوضه است.

پیشنهاد 3+20 میلیون پوندی آرسنال به برنتفورد برای داوید رایا ارائه شده است و دوطرف به نهایی شدن این انتقال خوش‌بین هستند.

آلن وارلا هافبک 22ساله و آرژانتینی بوکاجونیورز با قراردادی بلندمدت به ارزش 13میلیون یورو به پورتو پیوست.

کارلوس بورگس مهاجم 18ساله پرتغالی منچسترسیتی با مبلغ 17میلیون پوند راهی آژاکس شد.

پس از توافق تاتنهام با وولفسبورگ برای انتقال میکی فان ده فن، این بازیکن راهی لندن شد تا در تست‌های پزشکی اسپرز شرکت کند. مدافع هلندی در انتقالی ۵۰میلیون یورویی به تاتنهام می‌پیوندد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید