• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
شنبه 14 مرداد 1402
کد مطلب : 198899
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/wj738
+
-

با مردم

جاده چای قوشان -گنبد به حال خود رها شده است
از یک سال قبل که بازسازی جاده چای قوشان - گنبد به پایان رسید منتظر هموار کردن و آسفالت جاده هستیم اما پیشرفتی دیده نمی‌شود. حداقل این است که جاده هموار شود تا ساکنان روستاهای اطراف بتوانند در این جاده تردد کنند و خودروی‌شان دچار آسیب نشود. تردد در این جاده ناهموار ضمن آسیب به‌خودروها و سرنشینان گرد و خاک بسیار به پا می‌کند که باعث آسیب‌های تنفسی می‌شود. تقاضا می‌شود هر چه زودتر به مشکلات این مسیر توجه شود.
امام وردی از گنبد

خیابان شیرمرد نارمک نیازمند چراغ و علائم راهنمایی
در ورودی خیابان شیرمرد از خیابان گلستان در نارمک که  دوربرگردان هم هست، برخی خودروها از مسیر مخالف هم در حرکتند و عرض خیابان هم کم است. این وضع باعث می‌شود، اغلب ترافیک و سر و صدا ایجاد شود و بعضا تصادفات رقم بخورد. می‌توان با نصب علائم راهنمایی دور زدن به سمت میدان هلال‌احمر را ممنوع کرد یا دور زدن به سمت این میدان را به کمی پایین‌تر منتقل کرد یا با نصب چراغ موضوع را مدیریت کرد.
رضایی از تهران

ایستگاه قطار کرج امکانات اولیه ندارد
ایستگاه قطار شهرکرج به‌عنوان ایستگاه مرکز استان از امکانات اولیه بی‌بهره است. نه پله برقی د‌ارد و نه بلندگوها برای اعلام حرکت قطارها کار می‌کنند، ‌نه مأموران برخورد مناسب با مسافران دارند، ‌نه تاکسی و اتوبوس بیرون ایستگاه تعبیه شده و نه یک لیوان آب یا چای در ایستگاه پیدا می‌شود. واقعا این ایستگاه در‌شأن یک ایستگاه مرکز استان که هیچ در حد ایستگاه بین راهی و شهرکوچک هم نیست.
صالحی از کرج

پیامک
گرانی 40درصدی عوارض آزادراه اندیمشک خرم آباد

چه توجیهی برای گرانی 40درصدی عوارض آزادراهی اندیمشک -خرم آباد و خرم آباد به اراک وجود دارد. چطور می‌شود ظرف این مدت کوتاه مصوبه‌ای بیاید، ‌تصویب شود، ‌ابلاغ و اجرا هم بشود؟ یا نه اول اجرا شود بعدا مصوبه‌اش خواهد آمد؟ لطفا مسئولان پیگیر شوند.
حسینی از خرم‌آباد

اختلال سایت بنیاد شهید باعث تأخیر در پرداخت وام ازدواجم شده است
مدتی است سایت بنیاد شهید و امور ایثارگران دچار مشکلاتی شده است که استعلام گرفتن را دچار مشکل کرده است. من برای گرفتن وام ازدواج گزینه ایثارگری دارم اما بانک نمی‌تواند تأیید ایثارگری مرا از سایت بنیاد شهید بگیرد. به همین دلیل وام من پرداخت نمی‌شود. غیراز این سایر ادارات و سازمان‌هایی که به سایت بنیاد شهید وصل هستند هم کارشان معطل مانده است. لطفا هر چه سریع‌تر مشکلات این سایت برطرف شود.
سعادت فر از تهران

محل مسکن ملی کاشان دچار آب‌گرفتگی گسترده است
3 سال از ثبت نام و واریز وجه اولیه 40میلیونی برای مسکن ملی در کاشان گذشته است اما آغاز به‌کار ساخت آن هنوز در هاله‌ای از ابهام است و معلوم نیست چه زمانی آماده می‌شود؟ هم‌اکنون محل جانمایی شده برای این پروژه در کاشان دچار آب‌گرفتگی گسترده است و معلوم نیست این آب‌گرفتگی در دل این سال خشکسالی چگونه اتفاق افتاده است و بعدها چه اتفاقاتی در راه است.
عبادتی از کاشان


 

این خبر را به اشتراک بگذارید