• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 10 مرداد 1402
کد مطلب : 198684
+
-

انقلاب در لیورپول

انقلاب در لیورپول

یورگن‌کلوپ وقتی دید دستش رو شده است و حریفان دیگر از او و تیمش حساب نمی‌برند، در تیمش انقلاب ایجاد کرد. پیشنهاد جذب قرضی امباپه هم بخشی از برنامه این مربی آلمانی برای لیورپول فصل آینده است. در این تابستان بازیکنان زیادی از این تیم جدا شده و تعدادی هم جذب شده‌اند. لیورپول از فروش بازیکنانش در این تابستان 14میلیون یورو (هندرسون) درآمد کسب کرده و اگر رقم انتقال 45میلیون یورویی فابینیو به الاتحاد درست باشد، این مبلغ به 59میلیون افزایش می‌یابد که نصف هزینه خرید بازیکنان جدید است. قرمزها 112میلیون یورو برای خرید بازیکن هزینه کرده‌اند.

   خروجی‌ها
روبرتو فیرمینو (الاهلی عربستان)، جیمز میلنر (برایتون)، جردن هندرسون (الاتفاق عربستان)، فابینیو (الاتحاد عربستان)، الکس اکسلید چیمبرلین (بدون تیم)، نبی کیتا (وردربرمن)، آرتور ملو (پایان قرارداد قرضی و بازگشت به یوونتوس)، لیتون کلارکسون (آزاد)، سپ فان دن‌برگ (قرضی به ماینتس)، فابیو کاروالیو (قرضی به لایپزیش)، کالوین رمزی (قرضی به پرستون) و ریس ویلیامز (قرضی به آبردین).

   ورودی‌ها
الکسیس مک آلیستر (برایتون)، دومنیک ژوبوسلای (لایپزیش) و احتمالا خرید لاوی از ساوتهمپتون. تیم همچنان به هافبک نیاز دارد. کلوپ در تور پیش‌فصل از آرنولد در پست شماره6 یا هافبک دفاعی هم استفاده کرد و ممکن است درصورت کمبود بازیکن در این خط که با رفتن هندرسون، فابینیو، ملو و نبی کیتا خالی شده، در طول فصل و درصورت نیاز باز از او استفاده کند، اما این مربی آلمانی گفته اولویت با قرار‌دادن این بازیکن در همان پست دفاع راست است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید