• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
دو شنبه 9 مرداد 1402
کد مطلب : 198651
+
-

کنسرت وداع در راه

موسیقی
کنسرت وداع در راه

پروژه موسیقایی «وداع» به آهنگسازی و خوانندگی حسام آرین و تهیه‌کنندگی امیرحسین شفیعی، طی روزهای آینده در تهران و چند شهر کشورمان پیش روی مخاطبان قرار خواهد گرفت.
به گزارش مهر، حسام آرین، آهنگساز و خواننده درباره جزئیات برگزاری این پروژه موسیقایی در تهران و شهرهای مختلف کشور گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، کنسرت «وداع» به آهنگسازی و خوانندگی بنده و با استفاده از آثار شاعران کلاسیک ادبیات کشورمان ازجمله حافظ و همچنین شاعران معاصر مانند قاسم صرافان، طی روزهای آینده با روایت جناب احمد صمصامی و تهیه‌کنندگی امیرحسین شفیعی در قالب یک پروژه موسیقایی ویژه محرم اجرا می‌شود.
این پروژه موسیقایی در قالب یک کنسرت روایی به صحنه می‌رود که قالب محتوایی آن متمرکز بر واقعه عاشورا و وداع با 5شخصیت بزرگ و ارجمند این واقعه است که سعی کرده‌ایم در دل این اتفاق جانگداز، دیدگاه ویژه‌ای را پیش‌روی مخاطبان قرار دهیم.
این آهنگساز و خواننده درباره دیگر جزئیات کنسرت «وداع» گفت: براساس برنامه‌ریزی‌هایی که انجام گرفته این پروژه ابتدا در تهران و سپس در 7شهر دیگر کشور در قالب یک کنسرت موسیقایی ویژه محرم پیش‌روی مخاطبان قرار می‌گیرد.
وی با بیان اینکه به‌زودی دیگر جزئیات این کنسرت اعلام خواهد شد، افزود: آنچه برای اجرای این برنامه در تهران و شهرستان‌ها درنظر گرفته شده، اجرای کنسرتی است که به لحاظ محتوایی کمتر شاهد اجرای آن بوده‌ایم؛ شرایطی که تصمیم دارم آن را به‌عنوان اصلی‌ترین مسیر موسیقایی خودم تعیین کنم تا بتوانم براساس آن معرف مؤثری برای شخصیت‌های برجسته تاریخ سرزمین ایران و دیگر مؤلفه‌های ملی و مذهبی کشورم باشم. شرایطی که امیدوارم نتیجه خوبی داشته باشد و بتوانیم در کنار هم به‌صورت تخصصی حرف‌های تازه‌ای برای گفتن با زبان موسیقی داشته باشیم.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید