• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
دو شنبه 9 مرداد 1402
کد مطلب : 198613
+
-

شیرینی دانمارکی

هواداران منچستریونایتد نمی‌دانند از خرید هویلوند خوشحال باشند یا نه

شیرینی دانمارکی

امروز صبح منچستریونایتد در لاس‌وگاس با دورتموند بازی داشت. چیزی که مهم‌تر از این مسابقه بود، توافق این باشگاه انگلیسی با باشگاه آتالانتا بر سر خرید مهاجم دانمارکی این تیم بود. توافق برای انتقال راسموس هویلوند با مبلغ انتقال حدود ۷۰میلیون یورو یا 60میلیون پوند برای مهاجمی که فصل گذشته فقط 9گل در سری‌آ به ثمر رساند صورت گرفته و تنها امضا مانده است. مهاجم دانمارکی برای جلوگیری از احتمال مصدومیت در بازی آخر آتالانتا مقابل بورنموث نیمکت‌نشین شد تا در روزهای آینده به اولدترافورد منتقل شود. همچنین آتالانتا با قراردادی ۳۱میلیون یورویی ال‌بلال توره، مهاجم آلمریا را به خدمت گرفت تا آمادگی خود برای فروش هویلوند را نشان دهد.

گران‌قیمت‌ترین خریدهای یونایتد
پل پوگبا 105میلیون یورو از یوونتوس، آنتونی 95میلیون یورو از آژاکس، هری مگوایر 78میلیون یورو از لستر، سانچو 85میلیون یورو از دورتموند، هویلوند 85میلیون یورو (با پاداش‌های احتمالی) از‌آتالانتا، لوکاکو 84میلیون یورو از اورتون، دی‌ماریا 75میلیون یورو از رئال‌مادرید، کاسمیرو 70.7میلیون یورو از رئال‌مادرید، برونو فرناندس 65میلیون یورو از اسپورتینگ لیسبون، میسن ماونت 65میلیون یورو از چلسی. به این ترتیب هویلوند درصورت اضافه شدن افزونه‌ها به پنجمین خرید نجومی تاریخ باشگاه انگلیسی تبدیل خواهد شد.

   هویلوند هم مثل هالند نروژی مهاجم است. او پس از هالند و اودگارد، سومین نروژی سرشناس لیگ برتر خواهد شد. مقایسه آمار او با هالند پیش از پیوستن به لیگ برتر هم بد نیست؛هالند پیش از انتقال به منچسترسیتی 182بازی انجام داده بود؛ 135گل و 36پاس‌گل، هویلوند در 87بازی رسمی باشگاهی 27گل زده با 8پاس گل. نه؛ آنها مثل هم نیستند.
   منچستریونایتد پیشنهاد 20میلیون پوندی وستهم برای هری مگوایر را رد کرد‌‌.
   بوکا جونیورز علاقه‌مند است فاکوندو پلیستری را به‌صورت قرضی به خدمت بگیرد.
   45میلیون پوند می‌تواند منچستریونایتد را متقاعد کند که اسکات مک تومینای را بفروشد. وستهم تمایل دارد یک بریتانیایی در ترکیب داشته باشد.
   مذاکرات گالاتاسرای با منچستریونایتد برای انتقال فرد ادامه دارد. شاید این انتقال با 10میلیون پوند قطعی شود. لاتزیو حضور فرد در لیگ قهرمانان را تضمین می‌کند و به او قول نقش یکی از بازیکنان کلیدی را می‌دهد. یونایتد 20میلیون یورو می‌خواهد و لاتزیو امیدوار است که بیشتر این مبلغ را با پاداش جبران کند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید