• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
یکشنبه 8 مرداد 1402
کد مطلب : 198512
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/xGLxE
+
-

گروگان‌گیری مسلحانه به‌خاطر اختلاف حساب

اختلاف مالی 2 نفر با یکدیگر به گروگان‌گیری مسلحانه یکی به‌دست دیگری منجر شد اما این ماجرا با آزادی گروگان و دستگیری گروگان‌گیر توسط پلیس پایان یافت.
به گزارش همشهری، چند روز قبل به پلیس سراوان واقع در استان سیستان و بلوچستان خبر رسید که چند مرد مسلح مردی 50ساله را در یکی از خیابان‌های شهر با زور و تهدید سوار خودرویی کرده و ربوده‌اند. آنطور که اطلاعات اولیه نشان می‌داد آدم‌ربایان در جریان ربودن این مرد تیراندازی کرده و باعث رعب و وحشت شهروندان نیز شده بودند. در این شرایط تحقیقات پلیس برای شناسایی آدم‌ربایان و نجات مرد ربوده‌شده آغاز شد.
در همان ساعت‌های اولیه بعد از این حادثه تیم بررسی پرونده دریافتند که مرد ربوده شده از مدتی قبل با مرد دیگری دچار اختلاف مالی شده بود و طرف مقابل چند مرتبه او را تهدید کرده بود تا اینکه این حادثه اتفاق افتاد و به‌احتمال زیاد همین مرد در پشت پرده آدم‌ربایی قرار دارد. شناسایی هویت آدم‌ربا تحقیقات را یک گام به پیش برد و مأموران در ادامه توانستند اسارتگاه مرد ربوده‌شده را شناسایی کنند. چون ممکن بود جان گروگان به خطر بیفتد پلیس پیش‌بینی همه‌‌چیز را کرد و مأموران آماده مقابله با هر اقدامی بودند. در شرایطی که 12ساعت از وقوع این آدم‌ربایی می‌گذشت مأموران مخفیگاه متهم را محاصره کردند و در عملیاتی هوشمندانه و بدون درگیری توانستند گروگان را آزاد و عامل اصلی گروگان‌گیری را دستگیر کنند.
سردار دوستعلی جلیلیان، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در این‌باره گفت: متهم دستگیرشده در بازجویی‌ها انگیزه‌اش از آدم‌ربایی را اختلاف مالی اعلام کرد. هرچند او به‌عنوان متهم اصلی دستگیر شده اما تلاش‌ها برای دستگیری سایر افراد دخیل در این ماجرا نیز همچنان ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید