• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
یکشنبه 8 مرداد 1402
کد مطلب : 198504
+
-

نکته بازی/ آخرین بار کی برنده شدیم؟

یک شکایت بزرگ دیگر از استقلال انجام شده که می‌تواند سوژه اصلی التهاب در اردوگاه آبی‌ها باشد. داستان این است که رافائل سیلوا، مدافع برزیلی فصل گذشته استقلال که قراردادش را به‌صورت یک‌طرفه فسخ کرده بود، به‌دلیل عدم‌دریافت مطالباتش به فیفا شکایت کرده. سیلوا در این شکایت خواهان دریافت 310هزار دلار از مطالبات فصل گذشته به اضافه 500هزار دلار قرارداد فصل آینده خود شده که در مجموع خطری 800هزار دلاری برای باشگاه ایجاد کرده است. مطابق روال همه این اخبار، بلافاصله باشگاه استقلال اعلام کرد مستندات و دفاعیات خود را در مورد این پرونده به فیفا فرستاده است. با این حال همه می‌دانیم سرانجام این پرونده چه خواهد شد. کسی یادش هست آخرین باری که در فیفا برنده شدیم کی بود؟!

واکنش، فقط به مسائل مالی!
بعد از انتقال مهدی قائدی به الاتحادکلبا، فرهاد مجیدی تحت فشار زیادی قرار گرفت. خیلی از استقلالی‌ها از سرمربی پیشین خود انتقاد کردند که چرا وارد رقابت برای جذب قائدی شد. در چنین شرایطی انتظار می‌رفت مجیدی لب بگشاید و حرفی بزند اما این اتفاق رخ نداد. به‌طور کلی فرهاد خیلی کم به چنین مسائلی واکنش نشان می‌دهد. اگر می‌خواهید عکس‌العمل فوری مجیدی را داشته باشید، فقط باید در مورد مسائل مالی حرف بزند. مثلا فروردین امسال زمانی که علی فتح‌الله‌زاده روی آنتن گفت برداشت 5میلیاردی از حساب استقلال را به‌خاطر پرداخت مطالبات بازیکنان قدیمی مثل فرهاد مجیدی انجام داده، فرهاد فورا از طریق فرزاد موضوع را تکذیب کرد؛ یعنی حتی به 5دقیقه هم نکشید. خلاصه که اگر می‌خواهید صدای فرهاد را بشنوید، فقط از پول حرف بزنید!

از برزیلی‌ها چه خیری دیدید؟
یکی از باگ‌های پنجره تابستانی پرسپولیس این است که سرخپوشان هنوز نتوانسته‌اند مهاجم جدید بگیرند. اگرچه شهاب زاهدی سرخپوش شده اما با توجه به جدایی بازیکنانی مثل عیسی آل‌کثیر، پریرا و شیخ دیاباته، پرسپولیس حتما نیاز به جذب یک یا 2فوروارد دیگر دارد. با توجه به خالی بودن بازار داخلی، نگاه سرخ‌ها متمرکز به جذب بازیکن خارجی است و شگفت‌انگیز آنکه باز هم بحث حضور مهاجم برزیلی در این تیم داغ شده! ازجمله گزینه‌های سرخپوشان هم مهاجمی به‌نام «برنر مارلوس» است که از لیگ تایلند تا دسته 3برزیل را آباد کرده و تقریبا همه جا آمار ضعیفی به‌جا گذاشته است. همه برزیلی‌های تاریخ پرسپولیس روی هم 4گل زده‌اند و این همه اصرار سرخ‌ها به وارد کردن مهاجم از این کشور عجیب به‌نظر می‌رسد.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید