• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
یکشنبه 8 مرداد 1402
کد مطلب : 198501
+
-

محله برو بیا؟

از اوباش تا بازیکن مهمان و ستاره سینما؛ تمرین استقلال پاتوق همه اقشار است

محله برو بیا؟

بهروز رسایلی

با پایان اعتصاب بازیکنان استقلال، تمرینات این تیم در حالی از سر گرفته شد که حضور یک مهمان ویژه توجهات را به‌خودش جلب کرد؛ بهرام افشاری. این بازیگر بلند قامت و بامزه سینمای ایران که این روزها فیلم پرفروش «فسیل» را بر پرده دارد، در تمرین استقلال حاضر شد و در اتفاقی عجیب ضمن به تن کردن لباس رسمی آبی‌ها، در بخش‌هایی از تمرین مشارکت کرد. پس از پایان این جلسه تمرینی، رسانه رسمی باشگاه ضمن انتشار تصاویر افشاری ازجمله در حال شوت زدن و نیز در کنار جواد نکونام، به استقلالی بودن او اشاره کرد و نوشت حضور افشاری در تمرین، با کسب اجازه و هماهنگی کادرفنی صورت گرفته است. چه خوب که این نکته مهم از سوی باشگاه یادآوری شد، وگرنه فکر می‌کردیم افشاری خودش از بیرون لباس خریده و همینطوری بی‌اجازه وسط زمین آفتابی شده است!

   آیا این‌ شأن باشگاه است؟
حتما بازیگران سینما هم مثل هر قشر دیگری می‌توانند هوادار فوتبال باشند و گاهی حضور آنها به‌عنوان مهمان در تمرینات تیم‌ها هم خالی از اشکال به‌نظر می‌رسد اما اینکه یک ستاره سینما لباس تیم را بپوشد و در زمین پا به توپ شود، از آن اتفاقاتی است که با صراحت می‌توان گفت فقط در ایران رخ می‌دهد. تیم‌های حرفه‌ای، مخصوصا در ژانر استقلال یا پرسپولیس، ‌شأن و پرنسیپ خاص خودشان را دارند و ابدا قابل هضم نیست که مثلا یک بازیگر به صرف شهرت و محبوبیت خود بتواند لباس آنها را بپوشد و در تمرین پا به توپ شود. خب لابد از فردا باید بقیه بازیگران استقلالی هم به صف شوند و وسط کمپ مرحوم حجازی با توپ کار کنند. این رویه حتی می‌تواند شامل سیاستمداران، خواننده‌ها و سایر سلبریتی‌های استقلالی هم بشود؛ اینطور نیست؟

   کلکسیون اتفاقات عجیب
با شروع تمرینات استقلال برای فصل جدید، به تناوب اخبار عجیبی از اردوگاه آبی‌ها منتشر شده که بخشی از آنها به حضور همین چهره‌های مهمان مربوط می‌شده است. حتما خاطرتان هست که در نخستین جلسه تمرینی این تیم، تعدادی از اراذل و اوباش شناخته‌شده در کنار کادر فنی و مدیران وقت باشگاه دیده شدند و نهایتا فاجعه درگیری با تماشاگران روی سکوها را آفریدند. بعدتر هم چند روزی سردار آزمون به‌عنوان عضو مهمان در تمرینات استقلال حضور یافت که البته این یکی ایراد چندانی نداشت. به هر حال سردار بازیکن تیم ملی است و قبلا با همین شرایط کنار پرسپولیس هم تمرین کرده بود. پا به توپ شدن بهرام افشاری اما رسما این شائبه را به‌وجود آورد که مبادا تمرین استقلال تبدیل به محله
برو بیا شده باشد.

   بازیگر سینما در جشن قهرمانی پرسپولیس
خب البته رقیب سنتی هم خیلی در این زمینه از استقلال عقب نمانده است. در پایان فصل گذشته، تصاویری از حضور کامبیز دیرباز، ستاره شناخته‌شده سینما در رختکن پرسپولیس و جشن او پس از قهرمانی سرخپوشان در لیگ برتر منتشر شد که در جای خودش مورد انتقاد قرار گرفت. در همین مقطع زمانی هم بهرنگ علوی دیگر بازیگر سینما با حضور در محل باشگاه، کنار جام قهرمانی سرخ‌ها عکس گرفت؛ آن هم درحالی‌که خیلی از پیشکسوتان تیم که سال‌ها برای پرسپولیس زحمت کشیده‌اند، به همین راحتی امکان حضور در محل باشگاه را ندارند. به هر حال جای عجیبی است فوتبال ایران!



 

این خبر را به اشتراک بگذارید