• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
چهار شنبه 4 مرداد 1402
کد مطلب : 198350
+
-

با مردم/جلوی افزایش قیمت بی‌رویه مصالح ساختمانی گرفته شود

درکمال تعجب مصالح ساختمانی که اکثرشان هم تولید داخلی هستند افزایش قیمت نجومی پیدا کرده‌اند. همین موضوع یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در بالا‌رفتن نرخ مسکن است. جدا از سردرگمی سازندگان و مشکلاتی که به واسطه این گرانی برایشان ایجاد می شود،‌ این افزایش قیمت بی‌رویه موجب به‌هم ریختن محاسبات سازندگان و پیمانکاران شده است. در نهایت چرخه معیوبی شکل می‌گیرد که موجب بالا رفتن غیر‌منطقی قیمت مسکن خواهد شد.
یک پیمانکار ساخت مسکن از تهران

ساعات کاری مترو در ایام محرم افزایش پیدا کند
سال‌های گذشته شرکت مترو در یک اقدام مفید ساعات کاری مترو را تا ساعت 24 بامداد افزایش می‌داد و این موضوع تردد را برای عزاداران اباعبدالله(ع) راحت و امن کرده بود. ازمسئولان محترم مترو درخواست داریم امسال هم همچون سال‌های قبل این افزایش ساعت کاری اعمال و اجرا شود.
امیر‌علی از تهران

پاسخ مسئولان
پیش‌نیازهای  احداث متروی تهران- قرچک- ورامین- پیشوا آماده شود‌، اجرایی خواهد شد

روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه همشهری در تاریخ 19 تیرماه با عنوان «وعده احداث متروی پیشوا و ورامین چه شد؟»، پاسخ داده است: ضمن سپاس از شهروند محترم بابت پیگیری‌های مربوطه، به اطلاع می‌رساند در سفر استانی ریاست محترم جمهور در  تاریخ 19 آبان ماه 1401 براساس درخواست‌های مردمی و متعاقب آن، بازدید از مسیر پروژه،  دستورات لازم  در خصوص انتقال طرح راه‌آهن حومه‌ای به شهرداری تهران (شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) و اجرای پروژه در قالب احداث متروی تهران-قرچک-ورامین - پیشوا  طی صورتجلسه‌ای در 3 بند با امضای مسئولان ذیربط‌ عالی‌رتبه کشوری ابلاغ شد. البته اجرایی‌شدن این پروژه، نیازمند پیش‌نیازهایی است که وزارت راه و شهرسازی و به تبع آن شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران باید ابتدا آنها را تامین کنند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید