• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 2 مرداد 1402
کد مطلب : 198107
+
-

با مردم/تأخیر در پرداخت حقوق بازنشستگان متداول نشود

چندسال قبل حقوقم را سیزدهم هر‌ماه دریافت می‌کردم. به‌مرور با تأخیرهایی که هر‌ماه رقم خورد دریافت حقوقم به روز بیست‌و‌هشتم هر‌ماه رسید و یک‌سالی روی همین تاریخ دریافتی داشتم و این‌ماه هم با یک روز دیرتر حقوقم پرداخت شد. از مسئولان استدعا داریم اجازه ندهند تأخیر در پرداخت‌های بازنشستگان متداول شود زیرا روال پرداخت اقساط، ‌خرید و زندگی این قشر را که بیشتر هم کهنسال هستند، مختل می‌کند.
سبزعلی از کرج

نایابی شکر در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
روز‌گذشته چند فروشگاه زنجیره‌ای در تهران را گشتم اما شکر نداشتند. مسئول فروش یکی از فروشگاه‌ها گفت چند هفته است که شکر نداریم. اگر بناست شکر را گران کنند چرا قحطی آن را راه‌می‌اندازند. دست دلالان را کوتاه کنند تا این وضع اصلاح شود معمولا هر چیزی قصد گران‌کردنش را دارند کمیاب می‌شود.
خلیلی از تهران

بلاتکلیفی3‌ساله شهروندان ساوه برای ساخت مسکن
3سال قبل تعاونی خبازان با کسب مجوزهای لازم از شهرداری و سایر نهادها با دریافت پول از متقاضیان وارد پروسه ساختمان‌سازی‌ برای قشر کارگر شد. 504نفر به پیمانکار پول پرداختند تا کار آغاز شود. پیمانکار هم با اخذ مجوز و دریافت دستور نقشه به مرحله امضا و دستور شهردار برای شروع کار رسید. از 3سال قبل منتظر طی‌شدن این مرحله هستیم، درحالی‌که شورای شهر و سایر ارگان‌ها در این زمینه موافقت خود را اعلام کرده‌اند و پیمانکار نیز آماده شروع به‌کار است. اگر مشکلی دراین خصوص بوده چرا مراحل قبلی اخذ مجوزها بدون مشکل طی شده است و چرا شفاف به خانواده‌هایی که هر روز از ارزش پولشان کاسته می‌شود اعلام نمی‌کند؟
بختیار از ساوه

پیامک
سطل‌های زباله خیابان اسکندری نظافت و تعمیر شوند

از زحمت‌کشان منطقه‌۱۱ ناحیه‌۳  شهرداری تقاضا داریم نسبت به تعمیر چرخ‌های سطل‌های زباله مکانیزه و نظافت محیطی اطراف آن در آدرس خیابان امام‌خمینی، اسکندری جنوبی، کوچه شهید نوش‌آبادی، نبش کوچه فرحی‌پور اقدام کنند.
ثامن از تهران

رسانه‌ها به غیر تیم‌های پرطرفدار به تیم‌های دیگر هم بپردازند
درست است که دو تیم نامدار و پرطرفدار پرسپولیس و استقلال از مهم‌ترین تیم‌های فوتبال کشورند، بیشترین هوادار را دارند و پرداختن به مسائل و حواشی آنها اولویت داشته و مخاطبان بیشتری را راضی نگه می‌دارد اما تیم‌های پرقدرت دیگری هم هستند که علاوه بر بازی‌های خوب و جذاب، طرفداران‌شان هم کم نیست. من به‌عنوان یکی از هواخواهان پر و پا قرص تیم‌های شهرستانی درخواست دارم تا به بازیکنان و تحلیل مسابقات این تیم‌ها بیشتر بپردازند و طرفداران را بیشتر در جریان جزئیات عملکرد تیم‌هایی غیر از پرسپولیس و استقلال قرار دهند.
معین از آبادان

زمین‌های فاز6 اندیشه شهریار، 30سال در انتظار مجوز ساخت
حدود 2هزار نفر متقاضی از سال1370 قطعاتی از زمین‌های فاز6 اندیشه شهریار را ازطریق تعاونی‌های مختلف مثل تعاونی هفتگانه و یا تعاونی مسکن شهرداری خریداری کرده‌اند که همگی هم سند دارند. از آن سال تا‌کنون هیچ اقدامی در جهت صدور مجوز ساخت برای مالکین انجام نگرفته و پیگیری‌های مداوم ما هم تا الان بی‌نتیجه بوده است. بسیاری از مالکین دیگر سالمند شده و چه بسا تعدادی از آنها هم به رحمت خدا رفته‌اند. چرا زمینی که به‌طور قانونی فروخته شده و سند هم دارد باید این همه سال در انتظار مجوز ساخت باشد؟ این بلاتکلیفی تا کی باید ادامه داشته باشد؟
رئوفی از شهریار



 

این خبر را به اشتراک بگذارید