• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
پنج شنبه 29 تیر 1402
کد مطلب : 197806
+
-

با مردم/بلیت در پایانه‌های مرزی کمیاب شده است

هنوز وارد دهه اول محرم نشده بلیت در پایانه‌های مرزی کمیاب و حتی نایاب شده است. تعاونی‌ها یا بلیت ندارند یا بلیت‌ها را به چند برابر قیمت مصوب عرضه می‌کنند. 26تیرماه هیچ‌کدام از پایانه‌های مرزی در سایت‌های اینترنتی، بلیتی برای فروش نداشتند. تنها یک تعاونی کمتر شناخته شده بلیت داشت که آن هم درحالی‌که قیمت مصوب 330هزار تومان است 600هزار تومان به فروش می‌رسید. مسئولان سریع‌تر جلوی این روند را بگیرند.
حمیسی از تهران

زمان مصاحبه پذیرفته‌شدگان آموزگاری لرستان اعلام نشد
از پذیرفته‌شدگان رشته آموزگاری ابتدایی استان لرستان هستم که بعد از چند روز بلاتکلیفی و پیگیری پذیرفته‌شدگان موفق نشدیم از زمان مصاحبه تکمیلی خود مطلع شویم. این در حالی است که با انتشار اطلاعیه در روز 22تیر اعلام کردند که لیست مصاحبه‌شوندگان روزانه اعلام خواهد شد ولی هنوز هیچ لیستی منتشر نشده است. برخی افراد مانند من که خارج از استان هستند درصورت اعلام چطور خودشان را به مصاحبه برسانند. چه اشکالی دارد در استان لرستان هم به‌صورت دقیق و منظم زمان مصاحبه تکمیلی اعلام می‌شد؟
حسینی از سنندج

سطوح شیب‌دار بهترین جایگزین پل‌های عابرمکانیزه و عادی هستند
مسئولان به جای هزینه کردن برای ساخت پل‌هایی که پله دارند یا حتی آنها که مکانیزه هستند و نیازمند نگهداری و هزینه‌های ماهانه درصورت امکان، پل‌های هوایی عابر پیاده به‌گونه‌ای شیب‌دار و بدون پله طراحی و ساخته شوند که مردم و به‌خصوص سالمندان به‌سادگی بتوانند از آنها بالا بروند و پایین بیایند و کمتر خسته شوند.
سپاسی از تهران

پیامک

هیئت‌های عزاداری مراقب مصرف برق باشند
با شروع محرم خیل عزاداران سیدالشهدا(ع) روبه هیئت‌ها و تکایا و مساجد و موکب‌های شهری می‌آورند تا اقامه عزا کنند. جا دارد به تاسی از ائمه اطهار (ع) که هر چیزی را اندازه مصرف می‌کردند و با اسراف همواره مخالف بوده‌اند اجازه ندهند برخی لامپ‌ها و چراغ‌ها بی‌دلیل روشن باشند. به‌خصوص در شرایطی که مدام نوسان برق داریم و گرما باعث افزایش مصرف برق وسایل خنک‌کننده است.
سادات علوی از تهران

بیمارستان تازه افتتاح شده غدیر اورژانس ندارد
بخش اورژانس بیمارستان غدیر که به‌تازگی افتتاح شده هنوز افتتاح نشده درحالی‌که همه می‌دانند بخش اورژانس نخستین و ضروری‌ترین بخش یک مرکز درمانی است. درحالی‌که بعضی از بخش‌ها هنوز افتتاح نشده برای ‌ ام‌آر‌ای و سایر امور پاراکلینیکی وقت خواستیم که 27مرداد نخستین وقتی بود که به ما پیشنهاد دادند. همه اینها در حالی است که با افتتاح بیمارستان توقع می‌رود اورژانس و سایر بخش‌ها فعال باشند در غیراین صورت افتتاح ساختمان به تنهایی چه معنایی دارد؟
طاهری از تهران

نظارت بر ساعات کار نانوایی‌های بندر انزلی بسیار ضروری است
مدتی است نانوایی‌های شهر بندر انزلی به بهانه کمبود آرد زودتر از موعد مغازه‌هایشان را می‌بندند و تعطیل می‌کنند. این مسئله برای افرادی مثل من که تا دیروقت سرکار هستم و ناچارم هنگام رفتن به خانه نان تهیه کنم مشکل‌ساز شده است. مگر ساعات کار نانوایی‌ها تابع یک قانون مشخص و مصوب نیست؟ اگر اینطور است پس چرا عده‌ای به دلخواه خود در این زمینه عمل می‌کنند؟
اطیابی از بندر انزلی

پیام
قدر فرش‌های تاریخی و دیگر آثار ملی ایران را بدانیم

به‌عنوان یک ایرانی از اینکه در خبرها خواندم که فرش‌های تاریخی را زیر آفتاب پهن کرده‌اند بسیار ناراحت شدم. وقتی کارشناسان عنوان می‌کنند این کار به این سرمایه‌های ارزشمند لطمه می‌زند باید به توصیه آنها گوش دهند. چه فرش‌ها چه هر اثر و کالای تاریخی دیگری سرمایه ملی و متعلق به همه مردم است و از مسئولان توقع می‌رود با مراقبت اصولی و علمی از آنها در حفظ امانت‌های ملت تلاش کنند.
فرهنگی از تهران

گرانی کالاها حداقل مرحله‌ای باشد
گران کردن تدریجی برخی از اجناس و کالاها مردم را برای گرانی‌های بعدی آماده‌تر می‌کند، اما ما اغلب با گرانی‌های ناگهانی روبه‌رو هستیم و مردم می‌مانند و گرانی چند برابری که حتی یک هفته هم دوام نمی‌آورد و دوباره همان کالا آن هم به‌طور رسمی گران می‌شود.
محمود بلیغیان از اصفهان

جلوی ورود موتورسیکلت‌ها و ماشین‌های سنگین به داخل تونل توحید را بگیرند
طبق قانون راهنمایی و رانندگی تردد موتورسیکلت و خودروی سنگین در مسیر تونل‌ها ممنوع است که متأسفانه این قانون به شکل جدی و قاطع اجرا نمی‌شود. به واسطه کارم هر روز از تونل توحید تردد می‌کنم و بارها شاهد عبور موتورسیکلت و کامیون از این تونل بوده‌ام. بدتر از ورود بدون مجوز به تونل حرکات نمایشی برخی موتورسواران که در تونل دست به آن می‌زنند که کمترین آن به‌اصطلاح لایی کشیدن از میان خودروهاست! از مسئولان نیروی انتظامی درخواست دارم تا با اعمال راهکارهای بازدارنده جلوی این قانون‌شکنی را بگیرند.
تقوی‌راد از تهران‌

 

این خبر را به اشتراک بگذارید