• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
پنج شنبه 29 تیر 1402
کد مطلب : 197794
+
-

اخبار نقل‌وانتقالات

پس از ابراز علاقه ژائو فلیکس برای حضور در بارسلونا، هواداران اتلتیکومادرید خشم خود از مصاحبه فلیکس را با تخریب پلاک او در مقابل استادیوم واندا مترو پولیتانو نشان دادند. او از فهرست تیم برای تور پیش‌فصل کنار گذاشته شده و سیمئونه دیگر این بازیکن را نمی‌خواهد. بارسلونا به‌دنبال راهی برای جذب ژائو فلیکس است.

اینتر، میلان و رم به‌دنبال جذب آلوارو موراتا مهاجم اسپانیایی اتلتیکومادرید و سابق یوونتوس هستند. این ستاره در سال‌های اخیر علاقه زیادی به تعویض تیم‌ نشان داده و حالا باید دید این بار چه تیمی را برای ادامه فوتبالش انتخاب می‌کند.

اوریول رومئو هافبک 31ساله و اسپانیایی خیرونا با عقد قراردادی به بارسلونا منتقل شد. در عوض پابلو توره ستاره جوان بارسلونا با قراردادی قرضی راهی خیرونا شد.

کیم مین جائه مدافع 26ساله و کره‌ای ناپولی با قراردادی تا سال 2028به ارزش 50میلیون یورو در بایرن‌مونیخ معارفه شد. او روز گذشته در تمرینات بایرن هم حاضر شد.

یک بازیکن به تیم کریستیانو رونالدو ملحق شد. الکس تلس مدافع چپ 30ساله و برزیلی منچستریونایتد با عقد قراردادی به ارزش 4میلیون پوند + پاداش به النصر عربستان پیوست. دستمزد این بازیکن در النصر سالانه 7میلیون یورو + پاداش خواهد بود.

مذاکرات لوییس سوارس با اینترمایامی بسیار پیش رفته و ممکن است روزهای آینده او به این تیم بپیوندد. سوارس پس از مسی، بوسکتس و آلبا چهارمین بازیکن پابه‌سن گذاشته بارسلونا خواهد بود که به این باشگاه می‌پیوندد. گفته می‌شد سوارس به‌خاطر مصدومیت قصد دارد فوتبال را کنار بگذارد. مسی به احتمال زیاد فردا نخستین بازی‌اش را با پیراهن اینتر مایامی انجام می‌دهد.

ایتن آمپادو با قراردادی به ارزش 7میلیون پوند از چلسی به لیدزیونایتد پیوست.

ژرمی منز وینگر 36ساله و فرانسوی سابق میلان و پاری‌سن ژرمن به باری رفت.

منچستریونایتد نیم‌نگاهی به جذب لئون گورتسکا دارد اما تمرکز اصلی شیاطین سرخ روی جذب سوفیان آمرابات ستاره مراکشی فیورنتینا خواهد بود. بایرن‌مونیخ درصورت دریافت پیشنهادهایی خوب با جدایی گورتسکا و حتی کیمیش مشکلی ندارد.

کریستوف پیونتک مهاجم 28ساله و لهستانی سابق میلان به استانبول باشاک‌شهیر ترکیه ملحق شد.

زکی آمدونی مهاجم بازل به برنلی پیوست‌. او فصل گذشته در تمامی رقابت‌ها برای بازل آمار ۲۲گل و ۵پاس گل داشته است.‌

 

این خبر را به اشتراک بگذارید