• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
پنج شنبه 29 تیر 1402
کد مطلب : 197783
+
-

زمستان سعید

بعد از کلی کشمکش و انتشار اخبار ضد‌ونقیض، به‌نظر می‌رسد حضور عزت‌اللهی در لیگ برتر ایران منتفی شده باشد؛ همه داستان‌های سعید در پنجره بعدی تکرار خواهد شد

تیتر یک
زمستان سعید

بعد از کلی کشمکش و انتشار اخبار ضد‌ونقیض، به‌نظر می‌رسد حضور سعید عزت‌اللهی در لیگ برتر ایران منتفی شده باشد؛ بازیکنی که هنوز یک نیم‌فصل با وایله‌بلدکوب قرارداد دارد و گویا باشگاه دانمارکی به این راحتی حاضر نیست او را از دست بدهد. گفته می‌شود وایله بابت صدور رضایتنامه عزت‌اللهی یک‌میلیون یورو پول می‌خواهد که پرداخت آن در توان باشگاه‌های ایرانی نیست. پرسپولیس، استقلال و سپاهان ازجمله تیم‌هایی بودند که در این مدت خیلی تلاش کردند عزت‌اللهی را جذب کنند. در این زمینه مخصوصا پرسپولیس پیشرو بود و مذاکرات جدی‌تری با وایله و خود سعید داشت، اما بعید به‌نظر می‌رسد سرخپوشان بیشتر از 50میلیارد تومان فقط برای گرفتن رضایت عزت‌اللهی هزینه کنند. به هر حال به یاد داشته باشیم پرسپولیس مسعود ریگی و سینا اسدبیگی را در پست هافبک دفاعی در اختیار دارد و اگر میلاد سرلک به اردوی شهریور تیم ملی دعوت و مشکل سربازی او حل شود، این بازیکن هم به‌عنوان مهره اصلی در دسترس گل‌محمدی خواهد بود.
نکته عجیب اینجاست که وقتی باشگاه‌ها فقط 6ماه با یک بازیکن قرارداد دارند، در زمینه فروش او قدری منعطف‌تر عمل می‌کنند تا پولی به‌دست بیاورند، وگرنه بازیکن به‌زودی به شکل رایگان جدا خواهد شد. با این حال گویا باشگاه دانمارکی عقیده‌ای به این عرف ندارد و از درخواست خود کوتاه نمی‌آید. نکته ناراحت‌کننده‌تر در این زمینه آن است که قصه‌های طولانی، کشدار و خسته‌کننده حضور عزت‌اللهی در ایران نه‌تنها به پایان نمی‌رسد، بلکه به‌زودی با شدت بیشتری از سر گرفته خواهد شد، چراکه سعید در زمستان آزاد می‌شود و دیگر مشکل رضایتنامه هم نخواهد داشت. بنابراین اگر او نخواهد در ادامه انتخاب‌های کذایی‌اش در اروپا سراغ یک تیم عجیب و غریب دیگر برود، احتمالا بازگشت به ایران را برخواهد گزید و به این ترتیب موج جدیدی از اخبار و شایعات در مورد حضور او در پرسپولیس، استقلال یا تیم‌های دیگر به‌وجود می‌آید!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید