• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
پنج شنبه 29 تیر 1402
کد مطلب : 197775
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/X6prg
+
-

نقل قول

توسعه اورژانس اجتماعی در 100 شهر کشور
احمد وحیدی، وزیر کشور: توسعه مراکز اورژانس اجتماعی در 100 شهر کشور در دستور کار وزارت کشور قرار دارد. خدمات اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی بسیار حائز اهمیت است؛ چرا که این خدمات امری انسانی، اخلاقی و اسلامی است و در دولت مردمی سیزدهم، علاوه بر مراکز اورژانس اجتماعی موجود در شهرها، برنامه‌های توسعه‌ای نیز وجود دارد.

بنیاد ۱۵ خرداد ۱۱خوابگاه دانشجویی ساخت
حمیدرضا علیان ‌زادگان، مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد: بنیاد ۱۵ خرداد در قالب «طرح ملی خورشید» آغاز به ساخت ۱۶خوابگاه دانشجویی دخترانه در سراسر کشور کرده است. تاکنون عملیات ساخت ۱۱خوابگاه به پایان رسیده و 5 خوابگاه باقیمانده نیز با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰درصد، در ماه‌های آینده آماده تحویل به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت خواهند شد.

عفاف و حجاب از اصلی‌ترین مبانی اسلام و انقلاب است
قاسم رضایی ،جانشین فرمانده‌ کل انتظامی کشور:هدف دشمن، سوق دادن افراد ناآگاه به سمت بی‌حجابی و برهنگی است، اما عفاف و حجاب از اصلی‌ترین مبانی اسلام و انقلاب است. موضوع جدی امروز جامعه، بحث عفاف و حجاب است؛ ما امروز تکلیف‌‌مدارانه به این موضوع نگاه می‌کنیم و استقرار گشت‌‌های ما مقطعی نخواهد بود.

معرفی 5 اولویت اساسی حوزه نخبگان
محمد علی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری: اولویت‌های وزارت علوم را درخصوص بنیاد نخبگان مشخص کرده‌ایم. با توجه به مشورت‌ها، 5 اولویت اساسی در این خصوص معرفی شده است. نظام سنجش و آموزش جدیدی تعریف شده و پایه‌های تشویقی استادان را ۶۰پایه ارتقا داده‌ایم. در هیأت امنا مصوب کرده‌ایم برای تولید دانش‌بنیان ۶۰پایه فعالیت‌های فناورانه و نوآورانه براساس قانون جهش تولید تعریف شود.

اداره مدارس عام المنفعه با مشارکت خیرین
رضامراد صحرایی،وزیر آموزش و پرورش:  در مدرسه‌سازی و مدرسه‌یاری از خیرین مدرسه‌ساز کمک گرفته‌ایم. واقعیت این است که مدرسه‌سازی کاری بسیار بزرگ و خداپسندانه به شمار می‌آید. در همین راستا مدیریت اداره مدارس عام‌المنفعه و خیرساز با مشارکت خیرین در آینده نزدیک ایجاد خواهد شد که گامی بزرگ در راستای مردمی‌سازی آموزش و پرورش است.
 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :