• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
سه شنبه 27 تیر 1402
کد مطلب : 197611
+
-

عطر سیب در میدان امام‌حسین ع پیچید

در شهر
عطر سیب در میدان امام‌حسین ع پیچید

در آستانه فرارسیدن ماه‌های محرم و صفر و ایام عزای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع)، بیست و یکمین رویداد فرهنگی «عطر سیب» در میدان آیینی امام‌حسین(ع) برگزار شده است.
هدف شهرداری تهران از برپایی این نمایشگاه، حمایت از هیئت‌های مذهبی و تأمین نیازهای هیئت‌های عزاداری‌ ماه محرم است؛ بر همین اساس، بن خرید به هیئت‌هایی تعلق می‌گیرد که در سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران ثبت شده‌اند و مسئولان هیئت‌ها می‌توانند با همراه‌داشتن کارت شناسایی به نماینده سازمان تبلیغات اسلامی در میدان امام حسین(ع) مراجعه و پس از استعلام و اخذ تأیید نهایی، بن خرید خود را از نماینده سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران دریافت کنند.
پرچم و کتیبه هیئت، اقلام بهداشتی، مواد غذایی، تجهیزات برقی و صنعتی، محصولات فرهنگی، لوازم یکبارمصرف، لوازم آشپزخانه و تجهیزات صوتی و الکترونیکی هیئت‌ها اقلامی هستند که در رویداد فرهنگی «عطر سیب» عرضه می‌شوند. اهدای بن خرید اقلام به هیئت‌ها، عرضه اقلام و محصولات موردنیاز هیئت‌ها، عرضه خدمات به هیئت‌ها، برپایی غرفه‌های فرهنگی و هنری ویژه کودکان، برپایی موکب‌های پذیرایی و... بخش‌های مختلف «عطر سیب» است.
همچنین سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در راستای حمایت از تولیدکنندگان محصولات فرهنگی، غرفه‌های رویداد فرهنگی «عطر سیب» را به‌صورت رایگان در اختیار تولیدکنندگان قرار داده است. این نمایشگاه از 24تا 28تیر دایر است و شهروندان می‌توانند از ساعت 8تا 20به آن مراجعه کنند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید