• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
دو شنبه 26 تیر 1402
کد مطلب : 197528
+
-

اعلام آمادگی شهرداری تهران در برگزاری رویداد عظیم اربعین

خبر
اعلام آمادگی شهرداری تهران در برگزاری رویداد عظیم اربعین

شهردار تهران در سفر کاری خود به عراق، با تأکید بر اینکه بار اصلی برگزاری مراسم اربعین بر دوش مردم عراق است، افزود: شهرداری تهران تلاش می‌کند در کنار این زحمات، اقداماتی هرچند کوچک برای تسهیل برگزاری این رویداد مردمی ایفا کند.
به گزارش همشهری، علیرضا زاکانی در دیدار قیس خزعلی، دبیرکل عصائب اهل حق با اشاره به اینکه بالا نگه داشتن پرچم اربعین را وظیفه خود می‌دانیم، اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم خدمات شایسته‌ای به شهروندان تهرانی مشتاق شرکت در این همایش ارائه دهیم. ما هم برای همکاری در برگزاری رویداد عظیم اربعین اعلام آمادگی می‌کنیم و هم برای گسترش تعاملات و همکاری‌ها میان 2 ملت جهت ارتقای رضایت شهروندان. قطعاً تجربیات و امکانات امروز ما در شهرداری تهران می‌تواند برای کشورها و شهرهای منطقه قابل استفاده باشد.
قیس خزعلی نیز طی سخنانی در این دیدار تأکید کرد: از زحمات شما برای برگزاری رویداد اربعین بسیار سپاسگزاری می‌کنم و امیدواریم این دست تعاملات منجر به ارتقای رضایت شهروندان و برگزاری باشکوه مراسم اربعین شود.
او با اشاره به برگزاری رویداد اربعین امسال در گرمای تابستان، بیان کرد: یکی از مهم‌ترین نگرانی‌های همه، کمبود آب خنک و یخ برای زائران گرامی است.
شهردار تهران همچنین با عمار حکیم رئیس سابق مجلس اعلای عراق و رهبر فعلی جریان حکمت ملی عراق دیدار کرد.
زاکانی در این دیدار با اشاره به گفت‌وگوهای صورت‌گرفته با شهردار بغداد، این مذاکرات را سازنده توصیف کرد و افزود: امیدواریم این دست تعاملات و همکاری‌ها موجبات رضایتمندی شهروندان 2 ملت را فراهم آورد.
سیدعمار حکیم نیز با بیان آنکه جمعیت جوان عراق امروز ظرفیت ارزشمندی را برای سرمایه‌گذاری فراهم آورده، از اقدامات شهرداری تهران برای خدمتگزاری در حوزه اربعین قدردانی کرد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید