• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
یکشنبه 25 تیر 1402
کد مطلب : 197473
+
-

رویکرد شهرداری تهران به امر هوشمندسازی

شهرداری با روش‌های گوناگون ارتباط میان طرح‌های شهری و شهروندان را برقرار می‌کند که استفاده از سامانه‌های هوشمند و داده‌های ثبت شده در بانک اطلاعاتی بخشی از آن هستند. این داد‌ه‌ها به مدیریت شهری کمک می‌کند تا برنامه‌های سالانه خود را متناسب با نیاز شهروندان طراحی و اجرا کند. پروژه‌های آزمایشی نیز به همین تناسب در محدوده کوچک‌تر اجرا می‌شوند تا با اصلاحات لازم در کل شهر به اجرا درآیند.

شهردار تهران
 باید نسبت به هوشمنــد‌سـازی‌ و ظرفیت‌هایی  که در پی گرفته شده است تأکید ویژه داشته باشیم. با توجه به گام دوم باید تحول بزرگ در کالبد شهرها ایجاد کنیم راه گذشته راه پر ثمری است اما اگربه قدر کفایت ثمر نداشته باشد باید با تحول در کالبد شهرها، هویت را برای شهر تعریف کنیم. (آذرماه 1400) با استفاده از هوشمندسازی از طریق دوربین‌ها و ارائه خدمات به‌صورت غیرحضوری ترددهای غیرضرور در شهر را کاهش می‌دهیم.
(اسفند 1401)

معاون برنامه‌ریزی شهرداری تهران
شهردار تهران همه معاونان را ملزم کرده که فرایندهای خدمات‌رسانی به مردم، شناسایی و در گام دوم این خدمات بلافاصله هوشمند شود تا با برنامه زمانبندی در اسناد بالادستی پیش‌بینی شده، تهران به یک شهر هوشمند تبدیل شود. هوشمندسازی سبب خدمت ‌گرفتن آسان‌تر شهروندان، ایجاد شفافیت، افزایش سرعت ارائه خدمات و عمق و کیفیت خدمات ارائه شده شهرداری به شهروندان می‌شود.
(آبان 1400)

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران
هوشمندسازی مدیریت شهر تهران در دستور کار جدی بدنه شهرداری تهران است و امیدواریم با برنامه‌ریزی صورت گرفته، در سال‌جاری اقدامات مؤثری را به‌سر‌انجام رسانیم.
(اردیبهشت 1401)

 

این خبر را به اشتراک بگذارید