• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 24 تیر 1402
کد مطلب : 197337
+
-

با مردم/اختصاص زمین به خانواده‌های دارای 4فرزند مبهم است

بنده 4فرزند زیر20سال؛ ۱۲ساله، ۹ساله و دوقلوی ۲ونیم‌ساله دارم. در قانون سال۱۴۰۲ مصوب شده است که براساس بند(ح) تبصره(۱۱) ماده واحده لایحه بودجه۱۴۰۲؛ به‌منظور حمایت از خانواده و تحقق جوانی جمعیت، وزارت راه‌وشهرسازی مکلف است در سال۱۴۰۲ یک قطعه زمین یا واحد مسکونی به‌صورت رایگان در قالب شرایط مندرج در ماده(۴) قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به خانواده‌های دارای ۴فرزند و بیشتر زیر ۲۰سال، اختصاص دهد. تاکنون خبری از نحوه اقدام در این خصوص نشده است. درگذشته نیز موضوع پیگیری شده که فاقد نتیجه بوده است.
شریفی از تهران

مجوز صید صیادان جاسک پس از چندین سال صادر نشد
چندین سال است که لنج‌های صیادی در اسکله‌ها، جهت دریافت مجوز پهلو گرفته‌اند. اما هیچ مجوزی برای صیادان صادر نشده است. درصورتی که در سامانه سماک جهادکشاورزی درخواست گواهی فنی برای شناورها داده‌ایم و هیچ‌گونه تأییدیه یا پیامی از سوی سامانه موردنظر دریافت نکردیم. با وجود وعده و وعیدهای مسئولان، صیادان هرمزگانی شهرستان جاسک همچنان در انتظار مجوز صید برای لنج‌ها هستند.
موسوی از جاسک

پیامک
واکسن بدو ورود به دبستان در قم نیست

چند بار برای واکسیناسیون بدو ورود به دبستان فرزندم به مرکز بهداشت نبوت واقع در قم، بلوار کشاورز جنوبی، کوچه نهم مراجعه کردم و موفق به تزریق واکسن نشدم. دست آخر کارمندان مرکز بهداشت گفتند که واکسن نداریم و کمبود واکسن داریم. به‌گفته خودشان، از اول تیر باید ۱۷۰نفر واکسینه می‌شدند اما کلا ۶۹نفر واکسینه شده‌اند. چرا در ایران به‌عنوان یکی از صادرکنندگان واکسن به دنیا، باید کمبود واکسن داشته باشیم؟
ارکی از قم

در گرمدره 3ساعت در روز آب داریم
به مدت 2‌ماه است که ما در شهر گرمدره استان البرز، فقط روزانه ۳ساعت آب لوله کشی داریم و با مشکلات زیادی مو‌اجه شده ایم. پیگیری‌های زیادی از طرف ساکنان با اداره آب و فاضلاب البرز شده که عنوان می‌کنند، چاه خشک شده و در حال حاضر آبی در کار نیست. این پاسخ، نگرانی ساکنان را بیشتر کرده است که تکلیف چیست؟ یک مسئولی در این خصوص اطلاع‌رسانی کند.
باباپور از گرمدره کرج

 

این خبر را به اشتراک بگذارید