• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 24 تیر 1402
کد مطلب : 197333
+
-

تیراندازی خونین عروسی را عزا کرد

رسم غلط تیراندازی در عروسی‌ها همچنان قربانی می‌‌گیرد و در تازه‌ترین مورد، در جشن عروسی که پنجشنبه شب در باغملک برگزار شد تیراندازی باعث مرگ پسری نوجوان و جراحت 5نفر دیگر شد.
به‌گزارش همشهری، شامگاه پنجشنبه 22تیر ماه به مأموران پلیس شهرستان باغملک واقع در استان خوزستان خبر رسید بار دیگر تیراندازی در مراسم عروسی حادثه‌ساز شده و چند نفر هدف گلوله قرار گرفته‌اند. وقتی مأموران به محل حادثه رسیدند معلوم شد که چند نفر طبق رسمی قدیمی و غلط منطقه و با هدف شادی شروع به تیراندازی هوایی در جشن عروسی کرده‌اند اما در این بین 6نفر هدف اصابت گلوله قرار گرفته و یکی از آنها که نوجوانی 12ساله بود جان خود را از دست داده است. با آغاز تحقیقات معلوم شد که در این مراسم 6نفر اقدام به تیراندازی کرده‌اند که همگی دستگیر و از آنها 2قبضه اسلحه کلاشنیکف و تعدادی فشنگ جنگی کشف شد.
بهنام انصاری، دادستان عمومی و انقلاب باغملک با اعلام جزئیات این حادثه تلخ گفت:‌ از میان 5مجروح حال ۲نفر وخیم گزارش شده است.
انصاری گفت: مجازات استفاده از سلاح غیرمجاز 2 تا 5سال حبس است که باتوجه به تعدد جرم ازجمله اخلال در نظم‌عمومی، از سوی این دادسرا اشد مجازات برای متهمان این پرونده درخواست خواهد شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید