• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
چهار شنبه 21 تیر 1402
کد مطلب : 197070
+
-

نکته بازی/ آقای بلاتکلیف

سردار آزمون کلا آدم بلاتکلیفی است؛ طوری که خیلی مواقع نمی‌توان سر از افکارش در آورد. تازه‌ترین گواه این ادعا هم حضور او در تلویزیون است؛ جایی که مهاجم تیم ملی مدعی شد هوادار تراکتور است و از صمیم قلب دوست دارد این تیم قهرمان لیگ برتر شود، اما در‌عین‌حال پیش‌بینی کرد این فصل هم پرسپولیس فاتح مسابقات خواهد شد. او در حالی از این دو راهی عشقی- منطقی خود پرده برداشت که همین روزها با پیراهن استقلال در حال تمرین است و حتی در مسابقه دوستانه این تیم برابر امیدهای باشگاه هم گل زد. خلاصه دنیای عجیبی دارد سردار و آدم وقتی این چیزها را می‌بیند، از فراز و نشیب رابطه او با مهدی طارمی هم متعجب نمی‌شود؛ از دست ندادن موقع تعویض و استوری گذاشتن تا قربان صدقه رفتن!

تفاوت کمال و سیامک
امسال 2 بازیکن مهم پرسپولیس در فهرست مازاد قرار گرفتند و ناچار به جدایی شدند؛ یکی سیامک نعمتی و دیگری کمال کامیابی‌نیا. هر 2 بازیکن از تصمیمی که گرفته شده راضی نبودند و بابت نوع خداحافظی باشگاه گلایه‌هایی داشتند، با این حال نحوه ابراز این دلخوری از سوی آنها با هم فرق داشت؛ سیامک خیلی صریح حرفش را زد و باعث شد شمار زیادی از هواداران پرسپولیس علیه او موضع بگیرند، اما کمال با احتیاط و با درنظر گرفتن قواعد سخن گفت. او در پایان متن خداحافظی‌اش با هواداران نوشته بود: «اگر روزی خودم بودم و چنین موقعیتی، سعی می‌کنم آداب خداحافظی با سرمایه‌های انسانی را به جا بیاورم.» اظهار گلایه صمیمانه کمال، اتفاقا با واکنش مثبت هواداران مواجه شد تا روشن شود «چگونه گفتن» هم به اندازه «چه گفتن» مهم است.

توپ در زمین جواد نکونام
از زمان حضور جواد نکونام روی نیمکت استقلال، تقریبا شکی باقی نمانده بود که مهدی هاشمی‌نسب هم به‌عنوان دستیار او به جمع آبی‌پوشان باز خواهد گشت. با این حال در روزهای ابتدایی آغاز تمرینات استقلال خبری از هاشمی‌نسب نشد و حتی محمد نوازی به‌عنوان دستیار نکو کار خودش را شروع کرد. بعدتر هاشمی‌نسب گفت: «قسمت نبود امسال در خدمت استقلال باشم.» از این جملات او تحلیل‌های زیادی به عمل آمد، اما واکنش بعدی هاشمی‌نسب با چند روز تأخیر، معادلات را وارد فاز دیگری کرد. بزرگ‌ترین یاغی تاریخ فوتبال ایران نوشت: «نه ممنوع‌الکارم، نه سر مسائل مالی اختلاف دارم و نه تلفنم خاموش است.» هاشمی‌نسب همچنان نگفته دلیل عدم‌حضورش در استقلال چیست، اما این جملات به وضوح توپ را در زمین نکونام انداخت. آیا جواد مایل به این همکاری نیست؟

 

این خبر را به اشتراک بگذارید