• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
سه شنبه 20 تیر 1402
کد مطلب : 196977
+
-

نکته بازی/ الان این تبریک یعنی چه؟

بعد از چند روز بلاتکلیفی بالاخره سرپرست جدید باشگاه استقلال انتخاب شد و بر این اساس از این پس علی خطیر عهده‌دار امور در این باشگاه خواهد بود. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که سعید آذری در تمام سال‌های اخیر و مخصوصا طی ماه‌های گذشته علاقه و عطش شدید خودش را برای مدیرعاملی استقلال نشان داده بود، اما وقتی کاملا از این موضوع ناامید شد، در مصاحبه‌ای عجیب گفت: «مرا مدیرعامل استقلال نمی‌کنند، چون کثافت‌کاری بلد نیستم.» حالا اما پس از آنکه خطیر مدیرعامل آبی‌ها شده، آذری در صفحه اینستاگرامش خطاب به او پیام تبریک منتشر کرده و نوشته آینده روشن است. خب این یعنی چه؟ آیا خطیر هم دور از جان کثافت‌کاری بلد است؟ اگر اینطور است شما چرا به چنین آدمی تبریک می‌گویید؟ ما که نفهمیدیم چه شد.

خب حذف بشویم؛ که چی؟
به‌نظر می‌رسد زور فدراسیون فوتبال برای گرفتن حق پخش تلویزیونی تحت هیچ شرایطی به صداوسیما نمی‌رسد. بر همین اساس، شاهد به کارگیری ابزار خواهش و تمنا از سوی مسئولان مربوطه هستیم. تقریبا تمام مدیران فدراسیون در مراسم قرعه‌کشی لیگ بیست‌وسوم از ضرورت دریافت حق پخش تلویزیونی صحبت کردند و به‌طور خاص مهدی تاج گفت: «اگر صداوسیما حق پخش تلویزیونی را پرداخت نکند، از لیگ قهرمانان آسیا حذف می‌شویم.» لابد رئیس فدراسیون انتظار دارد بعد از این اظهارنظر او، اشک توی چشم مدیران جام‌جم جمع شود و آنها پول را به‌حساب بریزند. نه استاد؛ اینها عین خیال‌شان هم نیست. اصلا حذف بشویم، فکر کردید چه اتفاقی رخ می‌دهد؟ مگر 2 سال پیش که پرسپولیس و استقلال اوت شدند، چه شد؟ حق‌تان را باید با اقتدار بگیرید نه التماس.
 
خدا را شکر بهانه جور شد!
با برگزاری مراسم قرعه‌کشی لیگ بیست‌وسوم، مشخص شد پرسپولیس و استقلال در هفته پنجم باید دربی تهران را برگزار کنند؛ مسابقه‌ای که تعیین تاریخش، بزرگ‌ترین جذابیت مراسم قرعه‌کشی به شمار می‌آید. بعد از پایان مراسم اما گروهی از کارشناسان به تفسیر شرایط پرداختند و یکی از چیزهایی که زیاد شنیده می‌شد، این بود: «با توجه به اینکه دربی در هفته‌های آغازین برگزار می‌شود و تیم‌ها هنوز به‌طور کامل جا نیفتاده‌اند، احتمالا شاهد مسابقه باکیفیتی نخواهیم بود.» خب خدا را شکر بهانه افت کیفی دربی هم جور شد. زیاد خودتان را خسته نکنید دوستان؛ ما دربی وسط فصل و حتی آخر فصل شما را هم دیده‌ایم. بقیه بازی‌هایتان را هم همینطور. باور کنید توقع چندانی از لیگ ایران نداریم و لازم نیست برای توجیه کیفیت پایین دنبال بهانه باشید!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید